Gå til innhold

Battlefield 1942

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg har akkurat kjøpt meg nytt skjermkort (Raedon 9800XT) og har vært storfornøyd. Men når jeg skal spille battlefield 1942 eller DesertCombat så kommer det opp en liten firkant midt på skjermen etter spillet har startet. Firkanten er rektangelformet, og er gjennomsiktig gråaktig. Den vil ikke gå bort, og den er der konstant fra etter jeg har spawnet. Jeg har ikke hatt noe problemer med dette med mitt gamle skjerkort, så jeg syntes det var litt snodig.

Tusen takk på forhånd

Mvh Henrik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slett ati driverene og oppdater den aller nyeste du finner på ati.com..

om ikkje det hjelper, download nyaste patchen til bf og desertcombat..

men tenker driver updaten vil fungere. Iogmed at du sannsynelig vis har innstalert den driveren som følgte med XT kortet ditt, som sikkert er litt gammel.

Skrevet

Hei ashtray

Jeg har DC 0.6 og BF 1.5 og Cat 3.9 drivere fra ati. Det samme problemet oppstår når jeg skal spille BF1942. Jeg skal prøve å laste ned nyeste drivere fra ati nå. Takk for svar :)

Skrevet (endret)

Ok, vel jeg trodde jeg hadde fikset problemet. Jeg lastet ned de nyeste driverne fra ati (cat 4.1), re-installerte BF1942, samt DC og alt så ut til å funke bra og helt firkant-fritt. Men etter første runde skulle jeg prøve igjen. Jeg fikk opp loading menyen som vanlig, kom inn på servern og vipps! der var firkanten igjen :mad: Dette begynner å irritere meg noe inni hampen. Så jeg er åpen for alle svar.

edit: Fikset problemet for en stund siden, men har glemt å skrive det her. Jeg måtte fikse noe med oppdateringsfrekvensen i Battlefield

Mvh Henrik

Endret av .Brusfisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...