vindusvisker Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Du er nok en av de få som liker den sangen her. Holder meg til metal jeg.
MDCCLXXVI Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 jaja,den er på vg-lista, så jeg er nok ikke den eneste..
sdn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 jaja,den er på vg-lista, så jeg er nok ikke den eneste.. Sier det meste for min del.....
Jonki Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Du er nok en av de få som liker den sangen her. Holder meg til metal jeg. AMEN TO THAT! jeg hater seriøst kommersiell 14tis listemusikk
oysfaerg Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 [hysj] ve ve ve puddingvideos dått komm ? [/hysj]
MDCCLXXVI Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Du er nok en av de få som liker den sangen her. Holder meg til metal jeg. AMEN TO THAT! jeg hater seriøst kommersiell 14tis listemusikk Hvordan kan du ikke like Dina og Tina? norsk og fengende.. synes det er bra jeg.. plz don't hate me
sdn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hun heter ikke Tina da, men Tine (Christine) det gjør hele henne ennå mer lættis! Edit: roflmao Endret 24. januar 2004 av sdn
MDCCLXXVI Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Men hun er litt pen da Amen to that!! Elsker seriøst pene jenter
sdn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 (endret) Men hun er litt pen da Amen to that!! Elsker seriøst pene jenter Enig der. Men kan noen fortelle meg hva det har med musikk å gjøre? Endret 24. januar 2004 av sdn
SupremeX Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Men hun er litt pen da Amen to that!! Elsker seriøst pene jenter Enig der. Men kan noen fortelle meg hva det har med musikk å gjøre? det har med markedsføring å gjøre
MDCCLXXVI Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Samma det vel.. jeg liker populær musikk... get over it. flertallet liker pop-musikk,så ikke kom å si at det er dårlig?
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Liker dama dårlig, men sangen dårligere.
sdn Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Samma det vel.. jeg liker populær musikk... get over it.flertallet liker pop-musikk,så ikke kom å si at det er dårlig? Flertallet HAR dårlig musikk smak mener jeg. VG lista er et godt eksempel på det! Skjønner ikke at folk kan bruke penger på sånn søppel. Som en så riktig sa - "de er godt markedsført" Ja det er de! Derfor mange løper til platesjappene. Folk som kjøper dette er suckers....
MDCCLXXVI Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 din subjekektive mening sdn.. så jeg kunne ikke brydd meg mindre..
SupremeX Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Samma det vel.. jeg liker populær musikk... get over it.flertallet liker pop-musikk,så ikke kom å si at det er dårlig? Flertallet HAR dårlig musikk smak mener jeg. VG lista er et godt eksempel på det! Skjønner ikke at folk kan bruke penger på sånn søppel. Som en så riktig sa - "de er godt markedsført" Ja det er de! Derfor mange løper til platesjappene. Folk som kjøper dette er suckers.... folk trenger ikke nødvendigvis være suckers, selv om det er lett å bli påvirket av reklame. Husk at de fleste som kjøper slik musikk ikke er godt over 40 akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå