Gå til innhold

Tine - Vil Ha Deg


MDCCLXXVI

Anbefalte innlegg

Dina er jo fett. Har ikke hørt hu der Tine, men Dina og jeg, vi har connection asså. Bare synd at hu sjeler sånn, ellers kunne det virkelig blitt noe å skrive sanger om.

 

(ps. var russ i år, så jeg føler jeg har en unnskyldning for den første setningen)

Så når man er Russ så er det greit å like møkkamusikk?

Sånn var ikkje russen da eg var ung...

 

 

Hva med dette slemme mennesket som har bestemt seg for å kalle musikken til Tina/Tine/Dina/Trine for trance. Det mennesket brude piskes.

 

Endelig en somhar forstått?

 

Skal vi kreve offentlig pisking og avretting? :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker henne fra ViMenn, sinnsykt pen :) men hun kunne holdt seg til det hun var god til; kle av seg og bli tatt bilder av. Musikk er nok ikke hennes sterke side :p

det er sånt vi har lydjustering til på tven.. :thumbs:

Einaste måten eg kan sjå den Tine-musikkvideoen.

 

Når "trance"-karriera hennar er over kan ho kansje synge og vrikke seg litt i reklamer for Tine meierier :p:thumbs:

Lenke til kommentar
Så når man er Russ så er det greit å like møkkamusikk?

Sånn var ikkje russen da eg var ung...

 

ah, men sånn var russen for et par år siden når jeg KUNNE være russ selv. Jeg valgte å bli "antiruss". Og dro flere i klassen med meg.

Eg formulerte meg kanskje litt dårlig, men eg kan ikkje huske at vi digga musikk som var i nærheita så talentlaust som Tine/Dina..

Lenke til kommentar
Eg formulerte meg kanskje litt dårlig, men eg kan ikkje huske at vi digga musikk som var i nærheita så talentlaust som Tine/Dina..

Hehe, jeg har heldigvis klart å unngått å høre for mye på det derre, men jeg har da fått med meg de sangene og de var bare triste. Minnet meg om Drømhus: Vill ha dig og henne likte jeg heller ikke. Det har nok med det at jeg ikke akkurat følger "trance" (selv om det ikke kan kalles dette) så nøye. Likte dog Blumchen sin mere "hardcore" musikk. Selv om den også kan bli slitsom.

 

Uansett, det som jeg la merke til med de i klassen min var at det plutselig, etter det ble russer av dem, ble akseptert å høre på musikk som i beste fall kan kalles tåpelig. Du skjønner, som russ er man jo så "selvironiske". Ihvertfall var de det.

 

Gå på Exodus og slikt og oppleve en regresjon til 14 års-stadiet igjen.

Lenke til kommentar
Samma det vel.. jeg liker populær musikk... get over it.

flertallet liker pop-musikk,så ikke kom å si at det er dårlig? :ermm:

Flertallet HAR dårlig musikk smak mener jeg.

VG lista er et godt eksempel på det! Skjønner ikke at folk kan bruke penger på sånn søppel. Som en så riktig sa - "de er godt markedsført"

Ja det er de! Derfor mange løper til platesjappene.

Folk som kjøper dette er suckers....

folk trenger ikke nødvendigvis være suckers, selv om det er lett å bli påvirket av reklame. Husk at de fleste som kjøper slik musikk ikke er godt over 40 akkurat.

De fleste som kjøper dette er vel 10-50 tenker jeg. Er selv 20 og kunne ALDRI tenke meg å kjøpe noe som helst som blir spilt på VG lista

Du kunne aldri tenke deg det? Jeg syns også at mesteparten av pop-musikken bare er godt markedsført søppelmusikk, men man skal allikevel ikke felle alle under en kam. Det finnes unntak!! Men som mange før meg også har sagt; folk burde lære seg å sette pris på artister med litt mer kvalitet over sangene sine, og som ikke nødvendigvis behøver å være kjempepene eller ha styrtrike produsenter i ryggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...