BaLtOo. Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 Siden det (endelig!!) har blitt et egen inndelig til morrowind. Syns jeg det burde komme litt forskjellige generelle poster om litt spesifikke ting hehe (var det like dumt som det hørtes ut ? Men... Diskuter Tribunal her.. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Hvor mange timer Gameplay blir addet, når du legger inn Tribunal? + Hva er nytt i Tribunal... ny armor, stæsj? Spill Konfig's Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Vel, nå har ikke jeg tilbrakt mye tid i Mournhold da... Men jeg mener det skal være rundt 20+ timer, avhengig av hvor mange quests du tar der... Iflg. Betheda Softwares skal det være et sted mellom 20 og 40.. Men jeg tror nok at jeg kommer til å tilbringe 100+ timer der. For den byen er _PEN_ !! Det er vel nytt med armor der (Ikke sikker??) Spillconfigs ? Ikke helt sikker på hva du mener, men både journalen og kartet er oppdatert. Journalen har nå en funksjon sånn at du kan se hvilke 'utestående' quests du har.. Så det er litt lettere å få oversikt. Og til kartet har det kommet en ny funksjon som gjør at du kan gi forskjellige steder kommentarer. Ved å dobbeltklikke der du vil gi en kommentar... Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Ja d var d jeg mente med Spillconfig's ! D var bra, for jeg syntes systemet for å holde orden på quest's var Rotete ! Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2004 mhm... Enig, men jg har ikke hatt noe spess behov for å skrive kommentarer på kartet da... Men journalen har blitt mye bedre :thumbsup: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Tribunal har mer armor og mer våpen.. Pluss nye skapninger.. Desverre er det en bug der som gjør at jeg ikke får snakket med lederen for Dark Brotherhood.. og DET er *beeeep* irriterende!!! Ellers synes jeg Tribunal er kult! Alt fra norden som står omtrent naken ute i hagen der, til den *beeeep* woodelfen som skal hevne seg på deg hvis du har gitt ham litt penger, men ikke gidder å gi han den siste millionen... Noen som vet hvordan man dreper han forresten? Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Ha'kke peiling.. Har møtt ham, og det med millionen skjedde meg også.. Kanskje litt console command sånn at jeg har en million ? Og se hva som skjer Ellers kan man jo prøve persuasion > taunt noen ganger da.. så angriper han deg? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Jojo.. Men det som er problemet er at jeg ikke har sjangs til å gjøre skade på han! Han er udødelig! Og det irriterer meg... Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 ahhh.... shit, men det skal nok være mulig å fixe i TES: CS... men jg har ikke noe spess erfaring med det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Hmm.. Nei har ikke det jeg heller.. Eneste jeg vet er at han går i full ebony armor.. Og med min char BURDE jeg ha mulighet til å drepe ham.. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Men du har slåss mot han ? Siden du veit at han er udødelig.... ? Hva var navnet hans igjen forresten ?? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2004 Har slåss mot ham ja.. Og jeg har prøvd alt mulig jeg har av våpen.. men husker ikke navnet... Er en god stund siden jeg har spilt Mrwnd... For øyeblikket er det RTCWET og SWG Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 Har slåss mot ham ja.. Og jeg har prøvd alt mulig jeg har av våpen.. men husker ikke navnet... Er en god stund siden jeg har spilt Mrwnd... For øyeblikket er det RTCWET og SWG Må kutte ut det da og spille morrowind!!! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 Ja, må visst det.. Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har et lite spørsmål om Tribunal:Er det verdt å kjøpe det? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2004 Ja! Selv om det bare er en by, er det mye å gjøre der.. Pluss at man får nye våpen.. armor.. og div andre ting Men jeg synes Bloodmoon er kulere faktisk Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Jepp, Bloodmoon er kulere. Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 Nesten ingen tvil om det da... Bloodmoon drar inn flere kule aspekter, mange fler enn det Tribunal gjør.. Men Mournhold er fortsatt kul Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jojo.. Men det som er problemet er at jeg ikke har sjangs til å gjøre skade på han! Han er udødelig! Og det irriterer meg... Tøys. Han er aldeles ikke udødelig. Men han regenererer helse, er såpass rask at han er vansleig å treffe, og han motstår en del magi. Han har også en +15 constant fortify luck amulet som nok kan ha noe å si. Jeg knertet ham med 10-20 hits med en eboney staff med MASSE destruction enchantments (se tråd om über våpen). Men personen min er Gud med armor-rating på nesten 300, og måtte fremdeles bøtte nedpå mange exclusive restore health potions... En irriterende liten jækel. "You picked the wrong Bosmer to mess with!" Endret 4. februar 2004 av dostojevski Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Jo, greit nok det, men jeg klarer ikke treffe ham!!! Ingenting virker på han! Spells, enchanted weapons, jeg har prøvd alt!! FFS! Og når det gjelder magi, har jeg prøvd mange forskjellige spells, ikke bare spells med samme type damage.. Men skal seriøst prøve en gang til .........eller femten Takk for hjelpen hvertfall Edit: Leif Endret 4. februar 2004 av Volcov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå