Gå til innhold

TES: Tribunal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hvilken bug?

Jeg tror ikke jeg har kommet så langt, men en plass, han første Dark Brotherhood "sjefen" jeg møtte var det en bug med.

Da jeg nesten hadde drept ham sa han noe til meg, og det gjentok han hele tiden, og det gikk ikke an å gå ut av det!

MEN jeg klarte å stoppe det, jeg bare gjorde noen endringer med TES construction kit.

Hadde samme problemet. Da han nesten var død så kom det opp en uendelig rekke kommentarer som ikkje gikk ann å stoppe, fiksa problemet med å re-installere spillet.

Angående det Bosmer problemet, har du fått tak i noen av dei livsfarlige Dark Brotherhood dart'a? Dei er sjukt bra. Hiv eit par sånne på han så dauar han fort. mistar vel 5 i helse hvert sec i 120 sec. så 5*120=600. da burde han være dau:)

Lenke til kommentar

Det jeg gjorde var:

Gikk inn i TES Construction kit, åpna Tribunal og Morrowind i den.

Så gikk jeg på NPC`s og fant Dandras Vules. Dobbelklikk på navnet hans. Da kommer du inn i menyen hvor du kan redigere på ham. Trykk så på Dialogue. Oppe i venstre hjørne av menyen du kommer inn i da ser du at det står: Voice, Greetings osv. Klikk på Greetings. Da er Greeting 1 automatisk merket, så du velger bare den det står "You would dare enter the lair of the Dark Brotherhood? osv. Høyreklikk på den og velg delete. Så lagrer du disse endringene som f. eks Dandras Vules, og når du åpner spillet velger du data files og merker Danras Vules. Så starter du spillet og alt skal virke fint.

Lenke til kommentar

HA tapere jeg har 100 i sneak og ganske heftige spell jeg bare stjal den derre kontrakten og så stakk jeg uten å drepe dandras

så spilte jeg videre og ingenting skjedde

 

forresten er det noe jeg kan gjøre med den fordømte nakne norden i det derre hjørnet Plaza-etellerannet

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
HA tapere jeg har 100 i sneak og ganske heftige spell jeg bare stjal den derre kontrakten og så stakk jeg uten å drepe dandras

så spilte jeg videre og ingenting skjedde

 

You little girlie man! *arnold stemme*

 

Du må jo drepe mannen som prøvde å drepe deg såklart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...