Gå til innhold

Bodypump


Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mye cola og potetgull funka for meg :p .. nei skal du bli ordentlig bodybuilder er hva du spiser veldig vikti, mye sånn vitaminer og anna rart som kroppen trenger må det til mye av. ikke att jeg har trent sånn da, men en kompis av meg gjorde det. spise no ****** dyrt pulver en stund og, eller blanda det med vann å drakk det da. smakte kattepiss og lukta sur grevling men det var nå så.

Lenke til kommentar
mye cola og potetgull funka for meg :p .. nei skal du bli ordentlig bodybuilder er hva du spiser veldig vikti, mye sånn vitaminer og anna rart som kroppen trenger må det til mye av. ikke att jeg har trent sånn da, men en kompis av meg gjorde det. spise no ****** dyrt pulver en stund og, eller blanda det med vann å drakk det da. smakte kattepiss og lukta sur grevling men det var nå så.

Aka kosttilskudd :p Bruker MegaGainer selv, smaker faktisk godt. jordbærsmak, altså pulver som blandes med melk. Det tar jeg en times tid etter treninga til maten.. og får å være helt sikker på vitamintilskuddet tar jeg en vitamintablett og skylder ned med juice om kvelden.

Lenke til kommentar
Pasta er alltid kjekt viss man skal bygge masse/muskler! :w00t:

Mange av bergens bodybuildere spiser nesten hverdag i pasta sentral. Faktisk så solgte pasta sentral sånn bodybuilder pulver som de strødde på maten og milkshakes.

 

Det lesteste måten å bygge mukler på er å omdanne fett om til muskler.

Lenke til kommentar

dummeste jeg har hørt. pasta er karbohydrater og er energi /bensin for musklene. fisk/kulling/tunfisk/biff er proteiner og er muskelbyggende. en diett for å bygge muskler er innviklet. ingen gidder vel å bygge bare fett på kroppen vel.. men en diett med 55/35/10 med carbo/protein/fett er en tilnermet opptimal diett for å bygge masse på kroppen for ikke å få for mye fett på den. det du spiser er ikke alt. b10 vitamin må til for å oppta maksimalt med protein til kroppen. og diverse. er masse som ikke vablige tenker på. du er hva du spiser. er det noe du lurer på send en pm til meg, så skal jeg lede seg til den du vil du skal bli. har masse erfaring med ernering

Endret av wichtom
Lenke til kommentar

bare en fordel at du ikke har fett på kroppen, da kan du spise som ******!

pasta alene er langt fra byggemat, siden det er mest karbohydrater.

men mye pasta og mye sundt kjøtt som kylling, da blir det bra!

 

edit: du bør ha mer enn 10& fett, men ikke mer en 30%

Endret av M`kululu
Lenke til kommentar
dummeste jeg har hørt. pasta er karbohydrater og er energi /bensin for musklene. fisk/kulling/tunfisk/biff er proteiner og er muskelbyggende. en  diett for å bygge muskler er innviklet. ingen gidder vel å bygge bare fett på kroppen vel.. men en diett med 55/35/10  med carbo/protein/fett er en tilnermet opptimal diett for å bygge masse på kroppen for ikke å få for mye fett på den. det du spiser er ikke alt. b10 vitamin må til for å oppta maksimalt med protein til kroppen. og diverse. er masse som ikke vablige tenker på. du er hva du spiser. er det noe du lurer på send en pm til meg, så skal jeg lede seg til den du vil du skal bli. har masse erfaring med ernering

Du har glemt et par viktige punkter. Skal du legge på deg mye muskler, er kalorioverskudd nøkkelen. Spise mer kalorier enn du trenger i løpet av et døgn.

 

Fett er ikke bare fett. Du har mettet fett, en-umettet fett og fler-umettet fett. Mettet fett bør man i stor grad holde seg unna, det er det fettet som legger seg rundt magen. en-umettet og fler-umettet fett er fettet man vil ha. Esensielle fettsyrer mao. Disse fettsyrene har en bra innvirkning på muskelbygging og forbrenning. Det øker faktisk kroppens evne til å produsere testosteron, som legger til rette for blandt annet bygging av muskler.

Lenke til kommentar
Det lesteste måten å bygge mukler på er å omdanne fett om til muskler.

Muskler bygges ved at muskelceller som er brudt ned etter f.eks trening bygger seg opp større og sterkere. Dette er en reaksjon for å takle den økte belastningen du påfører musklene ved trening. Fett forbrenner man. Mer muskler = mer effektiv fettforbrenning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...