Gå til innhold

PowerColor 9800SE

Sigu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så ille som det. 9800se skal vel være ca. på nivå med 9600xt ytelsesmessig. Dessuten kan jo 9800se softmoddes til 9800 pro...

Føyer til at jeg kjøpte et 9600xt før jul, men ble så skuffet over ytelsen at jeg solgte det til fordel for et 9800pro i forrige uke...

Skrevet
uff!! den er ille!! mye verre enn 9600pro og nonpro

nei, hl2 følger ikke med.

*Pirke* 9800Se er litt dårligere enn Pro og litt bedere en NonPro.*Pirke*

/Ontopic Kjøpt 9600Xt du ;)

Skrevet
uff!! den er ille!! mye verre enn 9600pro og nonpro

nei, hl2 følger ikke med.

Uhm..

9800SE er bedre enn 9600 nonepro og PRO. Det er noen få hakk dårligere enn de fleste 9600 XT kort så der tar du feil.

Skrevet

noen 9800SE kan softmoddes, hvis det har 256bit minne. det vil da fungerer som et fullverdig 9800Pro kort hvis det klokkes til samme hastighet.

Skrevet
noen 9800SE kan softmoddes, hvis det har 256bit minne. det vil da fungerer som et fullverdig 9800Pro kort hvis det klokkes til samme hastighet.

jepp... det jeg sa.

Skrevet

Vil tippe at det er omtrent 0% sjangse for at du lykkes i og softmodde et 9800Se til et 9800.

Dette fordi 256som oftest har treigere minne og derfor vil få artifacts når du er ferdig med modden. ;)

128 har altså større sjangse for og lykkes :)

Skrevet

Jaja. har nå et softmoddet Powercolor 9800se. Har ikke målt 3dmarks, men forskjellen var såpass at det ikke er noe tvil om at det er økt ytelse - og jeg har ikke begynt på o/c enda.

Skrevet
Jaja. har nå et softmoddet Powercolor 9800se. Har ikke målt 3dmarks, men forskjellen var såpass at det ikke er noe tvil om at det er økt ytelse - og jeg har ikke begynt på o/c enda.

Er det et 128bits kort du har eller et 256bits (minne)?

Ser forøvrig at Komplett.no får inn 256bits kort i løpet av begynnelsen av februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...