Gå til innhold

Bill vil gi bort penga sine

Smirnoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hatten av for Bill. M$ er kanskje sleipe, men jeg ser ingenting negativt med dette. Hadde bare alle Milliærdærer gjort slik hadde vi vært kvitt mange problemer i verden.

Skrevet

Hmm, om han gjør dette, så er han hvertfall "grei" :D

Bare en liten tanke...:

Det er mye fattigdom i verden, fattigdommen i U-landene er på en måte krigen demmes. Leste noe greier om at om 5% av verdens militær utgifter hvert år hadde blitt brukt til U-landene i en 10 års periode, så ville U landene ikke hatt gjeld, og de vil kunne hatt ganske normale leve vilkår der.

Bare en liten tanke..

Skrevet

Dette står det respekt av.

Men jeg tror jeg ville gjort det samme. Gitt bort 295 milliarder, og beholdt de siste 5 selv for meg og den kommende familien. :yes:

Skrevet
Hmm, om han gjør dette, så er han hvertfall "grei" :D

Bare en liten tanke...:

Det er mye fattigdom i verden, fattigdommen i U-landene er på en måte krigen demmes. Leste noe greier om at om 5% av verdens militær utgifter hvert år hadde blitt brukt til U-landene i en 10 års periode, så ville U landene ikke hatt gjeld, og de vil kunne hatt ganske normale leve vilkår der.

Bare en liten tanke..

.. og hadde ikke grådige europeere føkket opp Afrika med kolonier og beslagleggelse, hadde de nok ikke slitt slik i utgangspunktet...

Skrevet

faktisk, så er det slik at, etter det jeg har hørt, hvis man bare en dag valgte å ta alle pengene fra våpenkjøp, og bruke de på mat, så ville det være nok til å fø hele verden i et år...

Skrevet

Hans tre barn må hver nøye seg med 70 millioner kroner.

- Jeg tror ikke det er bra for dem å begynne med alt for mye penger, sier Gates i et intervju med gratisavisen Metro i Seattle, USA.

:ermm::ermm::ermm:

Skrevet
skal sende han konto nr mitt i mail slik han kan sette inn 2-3 tusen kroner.. Tror du han gjør det? Hvis jeg sier at jeg har dårlig råd? :p

lol, tror ikke han gjør det :D

Skrevet

Kanskje de velger ut noen få av de ti tusenvis av mail de får fra nett tiggere.

Jaja eg hadde ikke hatt noe imot å ta noen hundre tusener med det skjer neppe.

*febrilsk sende mail til st.bill gates* :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...