Gå til innhold

Slutt på HL2 med 9600XT?


Anbefalte innlegg

Der ødela de gleden for meg når jeg skulle kjøpe skjermkort til pcen jeg skal kjøpe senere i år. :cry:

Tror nok kortet kommer til å falle i pris for å kompansere med at du ikke får med HL2, men jeg hadde iallfall kjøpt spillet uansett, for enten må du laste spillet ned der du har kun software av spillet (ingen hardware backup) ellers må då få det tilsendt noe som er en dyr prosess :( Så ta det rolig :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte et Asus 9600XT kort for to uker siden og der var det i alle fall kupong. Har ikke giddi å registrert det men.. jaja

Må det registreres? :dontgetit:

Det går via steam så du må registrere det pluss kupongkode. Personlig har jeg ikke titta noe særlig på det. Kupongen ligger nå et eller annet sted på loftet nå, det er ikke veldig viktig for meg..

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et Asus 9600XT kort for to uker siden og der var det i alle fall kupong. Har ikke giddi å registrert det men.. jaja

Må det registreres? :dontgetit:

Det går via steam så du må registrere det pluss kupongkode. Personlig har jeg ikke titta noe særlig på det. Kupongen ligger nå et eller annet sted på loftet nå, det er ikke veldig viktig for meg..

Få? ;)

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte et Asus 9600XT kort for to uker siden og der var det i alle fall kupong. Har ikke giddi å registrert det men.. jaja

Må det registreres? :dontgetit:

Det går via steam så du må registrere det pluss kupongkode. Personlig har jeg ikke titta noe særlig på det. Kupongen ligger nå et eller annet sted på loftet nå, det er ikke veldig viktig for meg..

Få? ;)

Jeg finner jo ikke den kupongen, jaja, heh

Lenke til kommentar
"While supplies last" er jo en ganske "svada" tekst da. Hva om de bare tok inn 100 HL2-pakker... Ingen kan gå rettens vei for å kreve spillet, siden ATI har advart mot begrenset tilgang.

I følge norsk lov kan ikke en butikk som f.eks. Elkjøp eller Siba ta inn en vare i 10 eksemplarer, og så annonsere med begrenset antall. Ved slike lave tall må de vise til antall i annonsen. Gjelder like mye ATI dersom de markedsfører i Norge.

 

Det står "while supplies last".. dersom de er tomme kan de vel heller ikke bundle det med 9800XT?! (Sett bort fra at det står spesifikt/kan tolkes at de to modellene har x-antall spill "levert" hver)

Lenke til kommentar
Hvordan går en tom for software kopier? :roll: Valve som er knipen?

Man går ikke tom for software som streames i den forstand at man ikke har flere fysisk igjen på lager. Man kan derimot gå tom ved at man kun hadde tillatelse til å streame x-antall tusen "kopier".

 

Valve ønsker jo selvfølgelig ikke å tape penger. De tjener, unnskyld uttrykket, fuckings langt mer på å selge HL2 i form av retail, enn å bundle det som OEM med ATI-kort.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
For min del så er det helt meningsløst å bundle spill med grafikk kort, da du helst

ikke vil bruke pengene på å få med mest mulig spill , men ha et veldig bedre grafikk kort isteden uten noe tøys av unødvendig bundle som koster penger.

 

Eneste som er nyttig her er jo de programvarene som kommer med grafikk kortet, for å utnytte teknologien til kortet.

 

 

Hvis det så skal være så foretrekker jeg å kjøpe Retail versjon av spill osv..

så utrolig enig at det gjør vondt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...