Gå til innhold

Service i Bergen


Anbefalte innlegg

Har fått litt småproblem med min SE T610 som eg kjøpte hos mpx.no for 4-5 mnd. siden. Var innom en telebutikk her i Bergen, men fikk beskjed om at eg måtte sende den til mpx siden det var der eg hadde kjøpt den. Skreiv mail til mpx og fikk da beskjed om at det enkleste eg gjorde var å ta med meg faktura og telefon til en servicebutikk og få dei til å sjå på det.

 

Spm. mitt er om det er noken her som kan anbefalle en butikk her i Bergen som dei veit gir god service?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har ikke Serviceavtale med SE lenger. Det finnes et mobilverksted i Fjøsangerveien og på Laksevåg ved Puddefjordsbroen. Tlf og adresser finner du på nettsiden til SE.

Mobilverkstedet har Service på SE telefoner. Dette er 100% garantert.

Fixer dem Nokia telefoner og eller ?

 

tenker på å legge inn Norske menyer/t9 på min 6600

Lenke til kommentar

Mobilverkstedet i fjøsanger veien er dritt butikk!

 

Fikk problemer med min Se T610. Siden jeg hadde kjøpt denne i Singapore så ringte jeg supporten til SE og spurte hva jeg kunne gjøre. Fikk da vite at de var World Wide Garanti på den telefonen så jeg skulle levere den inn på mobilverkstedet, Men de nektet å ta i mot den men de kunne selvfølgelig fikse den om jeg betalte det selv. Gikk hjem å ringte til SE supporten en gang til og han gav meg til og med et reprasjons nr som jeg skulle gi de, Men når jeg ringte opp til mobilverkstedet så gikk ikke de med på det heller.

 

Men Ecom på laksevåg har alltid vert grei når det gjelder garanti saker på nokia

Lenke til kommentar
De har ikke Serviceavtale med SE lenger. Det finnes et mobilverksted i Fjøsangerveien og på Laksevåg ved Puddefjordsbroen. Tlf og adresser finner du på nettsiden til SE.

Mobilverkstedet har Service på SE telefoner. Dette er 100% garantert.

Fixer dem Nokia telefoner og eller ?

 

tenker på å legge inn Norske menyer/t9 på min 6600

Ja fikser Nokia også...

Lenke til kommentar
Mobilverkstedet i fjøsanger veien er dritt butikk!

 

Fikk problemer med min Se T610. Siden jeg hadde kjøpt denne i Singapore så ringte jeg supporten til SE og spurte hva jeg kunne gjøre. Fikk da vite at de var World Wide Garanti på den telefonen så jeg skulle levere den inn på mobilverkstedet, Men de nektet å ta i mot den men de kunne selvfølgelig fikse den om jeg betalte det selv. Gikk hjem å ringte til SE supporten en gang til og han gav meg til og med et reprasjons nr som jeg skulle gi de, Men når jeg ringte opp til mobilverkstedet så gikk ikke de med på det heller.

 

Men Ecom på laksevåg har alltid vert grei når det gjelder garanti saker på nokia

Hva heter verkstedet som ligger i fjøsangerveien?

Lenke til kommentar
Hva heter verkstedet som ligger i fjøsangerveien?

Det heter for Norsk Teleservice.

 

Det med at Mobilverkstedet tar inn SE telefoner må ha vært ganske nylig. Jeg leverte inn min SE telefon til de i november, men da kunne de ikke reparere den. Måtte sende den inn til Service verkstedet til SE. Noe de gjorde for meg.

 

Fikk forsatt problemer med telefonen da jeg den fikk tilbake. hørte med Mobilverkstedet om det fantes et verksted i Bergen hvor jeg kunne levere den inn, da anbefalte de meg om å gå til verkstedet på Laksevåg..

Endret av gveiset
Lenke til kommentar
Hva heter verkstedet som ligger i fjøsangerveien?

Det heter for Norsk Teleservice.

 

Det med at Mobilverkstedet tar inn SE telefoner må ha vært ganske nylig. Jeg leverte inn min SE telefon til de i november, men da kunne de ikke reparere den. Måtte sende den inn til Service verkstedet til SE. Noe de gjorde for meg.

 

Fikk forsatt problemer med telefonen da jeg den fikk tilbake. hørte med Mobilverkstedet om det fantes et verksted i Bergen hvor jeg kunne levere den inn, da anbefalte de meg om å gå til verkstedet på Laksevåg..

Ja, det med at de igjen tar inn SE er vel ganske nylig.

Mobilverkstedet ved Bergen Storsenter tar inn følgende telefoner :

 

Nokia

Sony Ericsson / Gamle Ericsson

Siemens

Motorola

Samsung (Blir sendt til oslo)

Panasonic (Blir sendt til oslo)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...