Gå til innhold

World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å få denne diskusjonen litt tilbake til hoved-topicen kan jeg nevne at jeg skal ihvertfall ha meg en Human Mage, som skal spesialisere seg innen Fire-Magic.

Tenker også at jeg skal etterhvert ha meg en Hunter(Human eller Night Elf?) og en Rouge. Det er ihvertfall de jeg har mest lyst til å prøve meg på...

Lenke til kommentar
har folk her tenkt å rollespille, eller bare gå rundt slik "Dude, I need a 1337 grp for XP farming?!"?

Hva er vitsen å spille rolle spill om man ikke skal rolle spille :ermm:

 

Rolle spille er jo ikke morro om man bare levler og ikke tenker påno atot.

 

JEg plaier ofte å leve meg inn i rollenne til de folka jeg spiller.

 

 

 

Er jeg foreksempel en ond fyr, son som jeg var sist i NWN, da gjør jeg sef mange onde ting. Jeg stjeler og lurer penger fra uskyldige. Dreper mange for morro. Fikk en litten onge til å fly på meg, fant ut at jeg ikke klarte å skade ongen :wow: über unge.

 

Er jeg en snill paladin aktig fyt, ja da er jeg snill. Hjelper alle som ikke er slemme. Enda jeg ikke får gull og exp for det. Mens jeg utryder alt ont.

 

 

Har sikla litt på SWG, men jeg har ikke giddi å kjøpt det. Da ville jeg vert en Artisan. Skulle lagd partyer, om det er mulig. Skulle lagd noen fiske dammer, og hatt en selvlaga premie for den største fisken. Selvsakt skulle det vert en liten sum for å delta da. Leid inn noen dansere, og div. andre sancsy ting.

 

 

Morrowind har ver utsat for mye rolle spilling fra meg. En var en snill monk om dagen som hjalp alp og alle, og han kampa ikke med mindre han ikke hadde noen anne utvei. Om natta så var han en frykta varulv, drepte alle han kommover, og frykta av alle. En var en religiøs fyr som var med i en slaks sekt som skulle fjerne all onskap, og onskapen kom fra orcene. Så jeg var på orce hunting, skulle utrydde em alle. Om jeg jobba for imperial folka så var jeg snill, og stjal aldri. Spilte jo slik som figuren min var menginga at han skulle være.

 

I rolle spill skal man jo leve seg inn i rollene.

 

 

 

 

 

 

 

Gleder meg til WoW, men det kan se lit dystert ut for meg forde. Skal sansynligvis i militæret etter sommerne, og da er det ikke sikkert jeg har mulighet til å spille det. :(

 

 

Jeg bare elsker warcraft univærset. Grafikken er lekker, grunnet som noen sa tidligere så blir realistisk grafikk lit teit med den teknologien vi har nå.

Lenke til kommentar
har folk her tenkt å rollespille, eller bare gå rundt slik "Dude, I need  a 1337 grp for XP farming?!"?

Hva er vitsen å spille rolle spill om man ikke skal rolle spille :ermm:

ikke veit jeg, kjøpte DAoC i håp om rollespill men det ble jo fint lite av det...håper at WoW blir bedre lissom...

Lenke til kommentar

hehe, bra at de har stertet et helt eget forum-rom for World of Warcraft da!!

 

helt konge!

 

håper at mange entusiaster kjøer d ihvertfall, kan vedde på at æ kommer t å spille i godt over et par hundre timer ja!

liker helst å være på de *snilles* side, men d er jo alltids gøy å være ond en gang i blandt :devil:

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å skaffe meg det...ser helt übergenialt ut! Har ikke tenkt noe særlig på hvilken rase og slikt jeg vil være men hver account kan ha 8 characters så det er jo mulig å ha én fra hver rase :p

Gleder meg virkelig...har ikke vært særlig interessert før den siste tiden....spennende.

Og jeg har planer om å leve meg skikkelig inn i universet og figurene! Det er jo det som er det gøye :thumbs:

 

Edit. skriveleif

Endret av tull91
Lenke til kommentar
Har hørt at Blizzard har satt release daten til World of Warcraft til 16. Juni!!!!!!

for dere som følger med, hvilken rase skal dere vær, og hvilken type person sak du være(paladin, mage, hunter osv.)..!!?? :thumbs:

 

warcraft er best!!!!(etter starcraft da :thumbup: )

Hei! Jeg har tenkt å være Nightelf med Rouge, men jeg får se om jeg ombestemmer meg..jeg skal være male...HVa har du tenkt å være?Spillet ser utrolig bra ut :thumbup: ..Gleder meg til det kommer ut... :D

Lenke til kommentar
Har hørt at Blizzard har satt release daten til World of Warcraft til 16. Juni!!!!!!

for dere som følger med, hvilken rase skal dere vær, og hvilken type person sak du være(paladin, mage, hunter osv.)..!!?? :thumbs:

 

warcraft er best!!!!(etter starcraft da :thumbup: )

Jeg lurer også på om noen vet om det koster og spillet det hver månde og hvor mye?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...