Gå til innhold

"The simple life" kl 20.30 på tv3


lperik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hun er kjent fordi hennes far er ufattelig rik. Og pågrunn av at hun gjør mange dumme ting, bortsjemt driunge som har sex, tar det opp.. og legger det på internett så hele verden får vite det...

 

Men ellers er serien morsom..

herregud for noen mennesker, de ser ikke så dumme ut.. :)

Lenke til kommentar

vel, smaken er som baken, delt såklart (et lite hint til trailer sprekken til Paris).

 

Jeg for min del lo meg skakk flere ganger, de gir jo blondiner et enda værre rykte når det gjelder intelligens, men jeg syntes det var greie for det. Jeg for min del skal se hver episode. *downe pr0n filmen hennes etterpå* <--- eller kanskje ikke :)

 

FÅr en femmer (5) av meg på terningen :)

Lenke til kommentar
greit pen å se på, men får totalt avsmak med en gang hun åpner kjeften...dummere kjerring skal du vel forhåpentlig lete lenge etter...

Har dem ikke gitt henne tekster å lese opp da? Nei, jeg så ikke programmet, og kanskje det hadde blitt for komplisert for henne å huske ei hel linje på egenhånd.

 

Blir forøvrig folk dumme av å ha det for lett i livet, eventuellt ha for mye penger?

* venter i spenning på at J.S.W. skal ralle seg inn i tråden *

 

EDIT: Spyrjeteikjn, Ordsteiling okk setnangsoppbyggnad.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
* Ingen av de to er no pene, snarere stygge!

* De er komplett talentløse for alt som heter motorikk/bevegelse/koordinasjon etc etc å gjøre

* komplett blottet for intelligens

 

Så det blir jo rimelig bra underholdning av å se på da :D

Veldig enig.

 

Syns faktisk ingen av de er noe pene, spesielt ikke Paris.

 

Men "god" underholdning er det jo...

Lenke til kommentar

Det var jo morsomt. Seriøst, vet dere ikke hvem de folka er ??

 

Paris HILTON ; as in HILTON hotels, skjønner dere "lokalnordmenn" aldri har hørt om Hilton, men er verdens største hotelkjede og beryktet for høyeste klasse, kan selv bekrefte det etter Tyskland-tur, fy ****** sier jeg :)

 

google hilton da.. eller www.hilton.com

 

angående serien igjen, Paris ser ut som et dopvrak, hu andre har jeg sansen for, skjønn og dum som en elg :) Neida, var vittig, de er jo like stein som to nordmenn i Afrika :)

Lenke til kommentar
Altså, vi VET hvem Paris Hilton er! Tror du virkelig vi ville snakket så utrolig mye om henne viss vi ikke visste hvem hun er?

 

De aller fleste oppegående menn i Norge vet ihvertfall hvem Paris Hilton er etter alt det styret om "sex-videoen" hennes.

Den videoen er crap forresten, er jo like mørk som en avskrudd skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...