Spillredaksjonen Skrevet tirsdag kl 13:00 Skrevet tirsdag kl 13:00 Anmeldelse: Valheim 1.0 Dette spillet har veldig mange ventet på at skal komme ut av tidlig tilgang. Nå er <em>Valheim</em> her i 1.0. Og dette har nok gått bra for utvikleren. Les hele saken på Gamer.no» 1 1
Jomb Skrevet tirsdag kl 20:18 Skrevet tirsdag kl 20:18 (endret) Har du faktisk testet 1.0 the deep north eller bare spilt early access og sluppet anmeldelsen av det nå rett før release av 1.0? Har du i det heletatt vært i «deep north»? Og har du fått testet alle de nye tingene som lanseres med 1.0, som f.eks ny build menu som gjør bygging enklere? Eller sub-biomes (variasjoner inni samme biome) som de introduserer nå? Opplevd animasjonsfilmene som de introduserer i 1.0 i starten og ettter bosser? Endret tirsdag kl 20:18 av Jomb 2
Stormshadow2000 Skrevet onsdag kl 15:35 Skrevet onsdag kl 15:35 (endret) Personlig ville jeg trukket frem at biomet Shadowlands var noget kontroversielt da det kom ut, og faktisk fikk veldig mange spillere til å legge Valheim på hylla for godt. Anmeldelsen din er spot on hva gjelder til og med, og inkludert, Plains. Etter det tar spillet en drøy sving, og veldig mange mener mot det betydelige verre. Så den 9'er karakteren synes å være basert på de tidlige biomene, med mindre du oppriktig mener at både Shadowlands og Ashlands holder like god kvalitet som de tidligere biomer. Det er jeg personlig grunding uenig i hvis dette er tilfellet. Magien med spillet hva stemning, utforskning, "naturopplevelse" og liknende dimensjoner angår blir brutalt fjernet, og spillet tar en ganske ny rettning på dette tidspunktet. Jeg vil gå så langt som å si at 80% av det du trekker frem som positive trekk, og selve magien i spillet, da forsvinner helt. At du ikke nevner dette finner jeg underlig. Der første halvdel av Valheim helt klart er en 9'er finner jeg det utvilsomt at overnevnte biomer fremstår som hastverksarbeid av utviklerne og holder en betydelig dårligere standard. Noe som en anmeldelse i beste fall bør belyse. Denne meningen er basert på 1000 timer i Valheim. Endret onsdag kl 15:42 av Stormshadow2000 1
Jomb Skrevet onsdag kl 17:41 Skrevet onsdag kl 17:41 (endret) Skuffene av redaksjonen at de ikke vil bekrefte at det faktisk er 1.0 versjonen som ble anmeldt, og ikke early access. Denne reviewed minner meg veldig om meg på ungdomsskolen da jeg måtte anmelde en bok jeg ikke leste ferdig. Skrev detaljert om starten for så noen få setning om hva som skjer videre. Bare at til og med de få setningene manglet her. Endret onsdag kl 17:42 av Jomb 1
joandreas Skrevet onsdag kl 18:53 Skrevet onsdag kl 18:53 om er opptatt med the crust imorgen er det neppe noen annmeldere som får tak i v1 før lansering. https://store.steampowered.com/app/1465470/The_Crust/
Jomb Skrevet onsdag kl 20:26 Skrevet onsdag kl 20:26 (endret) joandreas skrev (1 time siden): om er opptatt med the crust imorgen er det neppe noen annmeldere som får tak i v1 før lansering. https://store.steampowered.com/app/1465470/The_Crust/ Skjønte ikke mye av det du skrev og hva dette har med the crust (I morgen?) å gjøre, men om det stemmer at anmeldere ikke fikk tak i 1.0 før lansering er det jo ren løgn at dette er en anmeldelse av 1.0 Trodde Gamer forsøkte å i hvert fall ha noe integritet. Endret onsdag kl 20:28 av Jomb
Øystein.F. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 13 hours ago, Jomb said: Skuffene av redaksjonen at de ikke vil bekrefte at det faktisk er 1.0 versjonen som ble anmeldt, og ikke early access. Denne reviewed minner meg veldig om meg på ungdomsskolen da jeg måtte anmelde en bok jeg ikke leste ferdig. Skrev detaljert om starten for så noen få setning om hva som skjer videre. Bare at til og med de få setningene manglet her. Når det står Valheim 1.0 er det naturlegvis 1.0 som er spelt. 1
Jomb Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Øystein.F. skrev (56 minutter siden): Når det står Valheim 1.0 er det naturlegvis 1.0 som er spelt. Da er det veldig underlig at ingen av 1.0 feature / forskjellene er nevnt. Ikke et ord om faktiske «deep north»
Milarwen Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 3 hours ago, Jomb said: Da er det veldig underlig at ingen av 1.0 feature / forskjellene er nevnt. Ikke et ord om faktiske «deep north» Kunne alle fall nevnt forbedringer som det nye menyhjulet osv. men å komme seg helt til deep north er ingen lett oppgave. Spillet blir betraktelig hardere allerede i mistlands og ashlands. Men deep north er en litt unik biome uten å røpe for mye. Valheim er oppdagelsene en stor del av spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå