Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Epleweb v4 RC1 ;)

Har satset på et enkelt og oversiktlig design som skal være raskt å loade. Hva synes dere om resultatet?

PS! Brukte CSS/DIV-layout for første gang. Kommer aldri til å gå tilbake til tables!! :w00t:

Endret av Loomy
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Thx for tilbakemeldinger :thumbs:

Skal sjekke kompatibilitet med diverse browsere i morgen på skolen. Får håpe alt ser greit ut i Opera og Mozilla. evt. noen med IE >6 / Opera / Mozilla / Netscape 7 som kan fortelle hvordan ting ser ut?

Skal vurdere å gjøre noe med linkfargen. Jeg er klar over at den kan være en smule lys på hvit bakgrunn. Bytter den muligens ut med bilder.

EDIT: Og pollen MÅ gjøres noe med! :scared:

Den så heslig ut med de rosa og skrikende fargene *endre farger*

Endret av Loomy
Skrevet

Fin side, likte mest av alt headeren. Synst du skulle hatt en annen hover, er personlig ikke noen fan av underline. Men det er bare små bagateller. Hovedintrykket er flott!

Skrevet

Veldig harmonisk og deilig.

Eneste er den midtstilte menyen. Mhh.. Er ikke fan av midtstilte ting, bortsett fra hele siden... ;)

Er heller ikke veldig fan av lens-flares. Blir liksom litt '97...

Skrevet

Synes den blå flaten til venstre i logoen blir litt 'tam', hva med å la noen av stjernene bak skinne litt gjennom, eller å piffe den opp litt på annen måte??

Skrevet

likte siden jeg og.

headeren er vel plukket rett ut av en tut, men fin.

synes og at linkfargen kunne blitt noe mørkere.. om den skal stå i stil til headeren noe jeg tror hadde vært fint, bør den vel være i ca samme farge?

ellers fint

Skrevet
PS! Brukte CSS/DIV-layout for første gang. Kommer aldri til å gå tilbake til tables!! :w00t:

Begynte med det denne uken jeg også, og tables er nå historie :w00t:

De stjernene i headeren må bort ;)

Skrevet
DIE LENSFLARE, DIIIIIIIIIE!!!

*stabs the ev0l lensflare in teh back several times with a sharp knife*

DIE YOU SON OF A BITCH!

mandager kan være tøft av og til.. er ikke sånn veldig tilhenger av det jeg heller, men greit når jeg tenker meg om hadde det gjerne gjort seg med litt kreativitet her.. :yes:

Skrevet

LOL! Aner jeg en viss motstand mot lensflare? :cool:

Var litt usikker på den jeg og.. Plasserte den godt oppi hjørnet, men vet egentlig ikke hvorfor jeg valgte å ta den med :dontgetit:

*gå og fjerne den*

@PT: Stjernene er kommet for å bli! :devil:

Skrevet
LOL! Aner jeg en viss motstand mot lensflare? :cool:

Var litt usikker på den jeg og.. Plasserte den godt oppi hjørnet, men vet egentlig ikke hvorfor jeg valgte å ta den med :dontgetit:

*gå og fjerne den*

@PT: Stjernene er kommet for å bli! :devil:

Ingen bryr seg om hva du mener! Det som teller er hva brukeren mener om designet.

Skrevet (endret)

Oki, lensflare er vekk... men nå ble den så tom :|

Må pønske ut noe snasent å putte inn blant stjernene

Endret av Loomy
Skrevet

Ikke flertall, entall: Eple. Det er liksom meg da. Et kallenavn jeg har hatt siden 3. klasse eller no.

Btw, gjorde blåfargen på linker en smule mørkere.

Skrevet

Jeg synes at logoen din er litt uskarp.

Hadde også vært spennende å se en gradient-bakgrunn i den venstre kolonnen, noe lik den du har i headeren. Ikke la den fylle hele kolonnen, men la den stoppe der krumningen på de små "rørene" starter. (Kanskje litt dårlig forklart).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...