Spillredaksjonen Skrevet 11. august Skrevet 11. august Sniktitt: Star Wars Zero Company Star Wars møter taktikk i det mest lovande Star Wars-spelet på lenge. Les hele saken på Gamer.no»
herzeleid Skrevet 11. august Skrevet 11. august Takk for optimistisk sniktitt. Ikke syntes Star Wars har imponert de siste årene, men Andor var en overraskende høydare og jeg liker taktikk-sjangeren godt så skal holde et øye med dette. 1 1
Fuktig_Kjeller Skrevet 11. august Skrevet 11. august (endret) Fleskelars skrev (15 timer siden): Allerede 27 August ? Dette er et klart kjøp !! Kos deg, i mens jeg dytter spaken i Mortal shell 2, som ser ut til å blir en GOTY. Turn based = turn off.... Endret 12. august av Fuktig_Kjeller
Pondus_LFC Skrevet 12. august Skrevet 12. august Takk for sniktitten. Som Star Wars og Xcom fan hadde eg store forhåpninger til dette spillet, men Disney Star Wars har brent meg gang på gang så eg har prøvd å dempe forventningene mine litt. Alt det du sier her er akkurat det eg håpet spillet skulle være, gleder meg til å teste det. En liten nerdeting... Du skriver at spillet foregår under klonekrigen, men så skriver du at du kan ta oppdrag fra Imperiet. Det skurrer litt for meg, mener du Seperatistene? De er jo mer grunnlaget for opprørene enn imperiet. 1
erikric Skrevet 12. august Skrevet 12. august Artig med historie og relasjoner som kan avgjøre stats i denne sjangeren. Virker lovende. Jeg lyst til å like Star Wars mer enn jeg gjør (teknisk imponerende for sin tid, men manus og historiefortellingen er ikke veldig god), men Andor, spesielt sesong to, er en av de bedre seriene jeg har sett på lenge. Men det er er en "slow burner". Tror jeg måtte pine meg gjennom tre-fire episoder før jeg ble hekta.
Han-solo12 Skrevet torsdag kl 15:58 Skrevet torsdag kl 15:58 Drømmen .in er et fps SW spill. Der man spiller en rogue stormtrooper som har gått rogue el noe. Det er mange år siden de har lagd noe sånt. Å men den IPen så er man garantert salg, vil jeg tro.
Duriello Skrevet torsdag kl 16:04 Skrevet torsdag kl 16:04 (endret) Fuktig_Kjeller skrev (På 11.8.2026 den 22.24): Kos deg, i mens jeg dytter spaken i Mortal shell 2, som ser ut til å blir en GOTY. Turn based = turn off.... Hørte dere det folkens? Turn based er turn off. Bare å se etter noe annet, Mortal Shell 2 f.eks, som tydeligvis ikke har en egen tråd. 😁 /s Blir garantert kjøp her gitt, ikke sikkert det blir G.o.t.y, men vi får se. 👍🙂 Endret torsdag kl 16:24 av Duriello 2
Fuktig_Kjeller Skrevet torsdag kl 19:08 Skrevet torsdag kl 19:08 Duriello skrev (3 timer siden): Hørte dere det folkens? Turn based er turn off. Bare å se etter noe annet, Mortal Shell 2 f.eks, som tydeligvis ikke har en egen tråd. 😁 /s Blir garantert kjøp her gitt, ikke sikkert det blir G.o.t.y, men vi får se. 👍🙂 "Hørte dere det folkens?" 👀
Duriello Skrevet torsdag kl 19:44 Skrevet torsdag kl 19:44 Fuktig_Kjeller skrev (35 minutter siden): "Hørte dere det folkens?" 👀 De fleste som har skrevet i tråden så langt? 🙂
Fuktig_Kjeller Skrevet torsdag kl 20:04 Skrevet torsdag kl 20:04 Duriello skrev (1 minutt siden): De fleste som har skrevet i tråden så langt? 🙂 På tide med litt frisk luft? Jeg skrev til Fleskelars og ikke til deg så du trenger ikke å svare for han. Kanskje han svarer det samme som deg, det vet jeg ikke. Siste turn based jeg spilte "gjennom" var vel KOTOR og Heroes of might and magic III og IV i sin tid for ganske mange år siden. Men dette spillet ser for meg ikke særlig bra ut. Hadde det bare hatt en demo. Ang Mortal Shell II, det får nok en egen tråd etterhvert(sykt bra og sykt vanskelig/demoen)
Duriello Skrevet torsdag kl 20:09 Skrevet torsdag kl 20:09 Fuktig_Kjeller skrev (3 minutter siden): På tide med litt frisk luft? Jeg skrev til Fleskelars og ikke til deg så du trenger ikke å svare for han. Kanskje han svarer det samme som deg, det vet jeg ikke. Siste turn based jeg spilte "gjennom" var vel KOTOR og Heroes of might and magic III og IV i sin tid for ganske mange år siden. Men dette spillet ser for meg ikke særlig bra ut. Hadde det bare hatt en demo. Ang Mortal Shell II, det får nok en egen tråd etterhvert(sykt bra og sykt vanskelig/demoen) Ser ut til at litt frisk luft kan gjøre seg ja.. 😂 Beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå