Spillredaksjonen Skrevet i går, 09:05 Skrevet i går, 09:05 Anmeldelse: Halo: Campaign Evolved Spelet som definerte konsollskytespel for 25 år sidan er like underhaldande den dag i dag. Les hele saken på Gamer.no» 1
Mala Skrevet i går, 12:38 Skrevet i går, 12:38 (endret) Fantastisk nyutgave dette her! Lot meg lure til å kjøpe dyreste utgaven på steam, siden det samenfaller greit med ferien nå og tidlig tilgang. Kjøres på full pupp på 5090 kortet, men med DLSS, og det er lekkert! Veldig glad for at de holder seg tro mot den originale visuelle stilen, og at de ikke apet etter den helt grusomme Anniversary edition som ser forjævlig ut. Trist at man ikke kan slå av styggdom som chromatic abberation og filmgrain da, men i det minste kan må slå av den ubehagelige motion blur'en! Er sikkert kommet mods allerede som fikser dette da, har ikke sjekket enda. Storkoser meg med dette! Endret i går, 12:41 av Mala 1 1
KriZZ Skrevet i går, 12:54 Skrevet i går, 12:54 (endret) Mala skrev (20 minutter siden): Fantastisk nyutgave dette her! Lot meg lure til å kjøpe dyreste utgaven på steam, siden det samenfaller greit med ferien nå og tidlig tilgang. Kjøres på full pupp på 5090 kortet, men med DLSS, og det er lekkert! Veldig glad for at de holder seg tro mot den originale visuelle stilen, og at de ikke apet etter den helt grusomme Anniversary edition som ser forjævlig ut. Trist at man ikke kan slå av styggdom som chromatic abberation og filmgrain da, men i det minste kan må slå av den ubehagelige motion blur'en! Er sikkert kommet mods allerede som fikser dette da, har ikke sjekket enda. Storkoser meg med dette! Bytt ut ini fila for UE5 settings og gjør til read only. Tar deg ca 1 minutt. Finner den og beskrivelse her: https://www.nexusmods.com/halocampaignevolved/mods/5?tab=description Evt legg til dette i ini du har der: [SystemSettings] ; Film grain r.FilmGrain=0 r.Tonemapper.GrainQuantization=0 ; Chromatic aberration r.SceneColorFringeQuality=0 ; Extra cleanup r.Tonemapper.Quality=0 Endret i går, 12:59 av KriZZ 3
Mala Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Kult! Takk for tips, skal testes ved første ledige anledning!
WigNut Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Nesten litt flaut dette men har nå spilt siden commandore 64 tiden... Men aldri spilt ett Halo spill Så veldig enkelt og greit. Siden jeg kun spiller på PC og ikke konsoll... Hvilke Halo spill og i hvilken rekkefølge vil anbefales her Jeg lurer på om tiden er inne å spille denne serien. 1
Magnus Rydningen Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden WigNut skrev (6 minutter siden): Nesten litt flaut dette men har nå spilt siden commandore 64 tiden... Men aldri spilt ett Halo spill Så veldig enkelt og greit. Siden jeg kun spiller på PC og ikke konsoll... Hvilke Halo spill og i hvilken rekkefølge vil anbefales her Jeg lurer på om tiden er inne å spille denne serien. Begynn med dette da, har ikke spilt Campaign Evolved enda, men virker som det er tro til originalen så et fint punkt å starte på👍
Houseboo Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden WigNut skrev: Nesten litt flaut dette men har nå spilt siden commandore 64 tiden... Men aldri spilt ett Halo spill Så veldig enkelt og greit. Siden jeg kun spiller på PC og ikke konsoll... Hvilke Halo spill og i hvilken rekkefølge vil anbefales her Jeg lurer på om tiden er inne å spille denne serien. Combat/Campaign Evolved -> Halo 2: Anniversary -> Halo 3. Har ikke spilt Campaign Evolved enda, så vet ikke om det er best å spille det eller originalen, så det får du ta en avgjørelse på selv 😄 Halo 3: ODST og Halo Reach er seperate historier i samme unnivers, men passer bra å ta ODST først og så Reach etter Halo 3. Da er du ferdig med alle Halo spillene fra Bungie, og kan fortsette med Halo 4 -> Halo 5 -> Halo Infinite. Jeg liker personlig ikke så godt disse som kom etter Bungie ga seg, men mange som mener at Halo 4 er en av de beste i serien f.eks, så du får eventuelt teste og vurdere selv 😊 Halo: Master Chief Collection er en bundle som har de fleste spillene inkludert, så kan anbefale den + eventuelt Campaign Evolved dersom du starter med den 😊 Lykke til! Hilsen en Halo veteran
Svindel Finn Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg ville nok begynt med denne før jeg hadde kjøpt Master Chief Collection og spilt 2-3-reach og eventuelt 4 og 5. ODST spilte jeg nylig og det er et bra spill men dårligere enn alle de andre, inkludert Halo 5. De som sier noe annet har ikke prøvd å traske rundt i tomme New Mombasa nylig, det er gudsjammerlig kjedelig. 1
WigNut Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Houseboo skrev: WigNut skrev: Nesten litt flaut dette men har nå spilt siden commandore 64 tiden... Men aldri spilt ett Halo spill Så veldig enkelt og greit. Siden jeg kun spiller på PC og ikke konsoll... Hvilke Halo spill og i hvilken rekkefølge vil anbefales her Jeg lurer på om tiden er inne å spille denne serien. Combat/Campaign Evolved -> Halo 2: Anniversary -> Halo 3. Har ikke spilt Campaign Evolved enda, så vet ikke om det er best å spille det eller originalen, så det får du ta en avgjørelse på selv 😄 Halo 3: ODST og Halo Reach er seperate historier i samme unnivers, men passer bra å ta ODST først og så Reach etter Halo 3. Da er du ferdig med alle Halo spillene fra Bungie, og kan fortsette med Halo 4 -> Halo 5 -> Halo Infinite. Jeg liker personlig ikke så godt disse som kom etter Bungie ga seg, men mange som mener at Halo 4 er en av de beste i serien f.eks, så du får eventuelt teste og vurdere selv 😊 Halo: Master Chief Collection er en bundle som har de fleste spillene inkludert, så kan anbefale den + eventuelt Campaign Evolved dersom du starter med den 😊 Lykke til! Hilsen en Halo veteran Takker for svar :) Da har jeg noen timer med spilling foran meg tror jeg :D
vegin61269 Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Startet det opp via Faugus Launcher. Kjekt å slippe MS innlogging. Fungerer utmerket på Linux og med eldre hardware, AMD 5700X og RX 6800. Bruker FSR4.02c. Sprinting var utrolig deilig. Mye kjappere spill sammenlignet med originalen. Selvfølgelig ser det bedre ut men det kommer langt ned på listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå