Nimrad Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Hva har skjedd med reklameplassen egentlig? Dette er i Chrome/Windows.
Nimrad Skrevet 28. mai Forfatter Skrevet 28. mai Pop skrev (2 minutter siden): Noen som har tenkt at større reklame = større inntekt? Trenger ikke holde av en halv side med tom bakgrunn for det.
Forumansvarlig Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Den var litt vel feil ja! Jeg videreformidler. Er det kun med den reklamen, eller andre også? 1
Nimrad Skrevet 28. mai Forfatter Skrevet 28. mai Forumansvarlig skrev (35 minutter siden): Den var litt vel feil ja! Jeg videreformidler. Er det kun med den reklamen, eller andre også? Jeg har ikke opplevd det med andre reklamer. 1
Forumansvarlig Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Nimrad skrev (1 time siden): Jeg har ikke opplevd det med andre reklamer. Har du fått reklamen på nytt siden? Det ser ut til at det er en dansk kampanje, så mulig det er noe feil der.
Nimrad Skrevet 28. mai Forfatter Skrevet 28. mai Forumansvarlig skrev (1 minutt siden): Har du fått reklamen på nytt siden? Det ser ut til at det er en dansk kampanje, så mulig det er noe feil der. Enn så lenge, nei...
Forumansvarlig Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Nimrad skrev (4 minutter siden): Enn så lenge, nei... Kan du ta nytt skjermbilde og si ifra om det skjer igjen? Jeg vil tro feilen ligger i at det var en reklame som ikke var ment for oss. 1
Svein M Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai (endret) Det samme skjer her av og til, og bare med den reklamen. Skjermbilde fra Firefox/Kubuntu: Spoiler Endret 29. mai av Svein M
Nimrad Skrevet 29. mai Forfatter Skrevet 29. mai Forumansvarlig skrev (20 timer siden): Kan du ta nytt skjermbilde og si ifra om det skjer igjen? Jeg vil tro feilen ligger i at det var en reklame som ikke var ment for oss. Den dukket opp igjen, men så ikke så verst ut denne gangen
Nimrad Skrevet 29. mai Forfatter Skrevet 29. mai Og en gang til her nå: Det virker som det skjer når jeg bruker Browser-vinduet i høyt, men smalt modus.
Forumansvarlig Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Takk, og flott med skjermbilder. Jeg melder det videre.
Forumansvarlig Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Svein M skrev (5 timer siden): Det samme skjer her av og til, og bare med den reklamen. Skjermbilde fra Firefox/Kubuntu: Skjul innhold Nimrad skrev (5 timer siden): Den dukket opp igjen, men så ikke så verst ut denne gangen Befinner dere dere i Norge forresten? Vi prøver å gjenskape problemet, men jeg får kun norske reklamer.
Forumansvarlig Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Nimrad skrev (5 timer siden): Og en gang til her nå: Det virker som det skjer når jeg bruker Browser-vinduet i høyt, men smalt modus. Vet du hvor bred browservinduet er når det er i smalt modus?
Nimrad Skrevet 29. mai Forfatter Skrevet 29. mai Forumansvarlig skrev (1 time siden): Vet du hvor bred browservinduet er når det er i smalt modus? Jeg er i Norge og reklamen er norsk men videoen er dansk. Skjermen min er 5k2k som jeg har delt i 3, så den er 5k/3 bred og 2k høy. 1
Svein M Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Jeg er i Norge. Som oftest så virker reklamen som den skal. Det var bare ved et tilfelle at den reklamen viste.
Forumansvarlig Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Nimrad skrev (På 29.5.2026 den 16.12): Jeg er i Norge og reklamen er norsk men videoen er dansk. Skjermen min er 5k2k som jeg har delt i 3, så den er 5k/3 bred og 2k høy. Svein M skrev (På 29.5.2026 den 17.28): Jeg er i Norge. Som oftest så virker reklamen som den skal. Det var bare ved et tilfelle at den reklamen viste. Takk! Jeg vet noen bruker VPN så måtte bare høre for sikkerhets skyld at det ikke laget noe krøll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå