anderstn Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Spol fram ei veke eller to og overivrige fans av Chris Roberts vil ha oversvømt kommentarfeltet med skryt over kor unikt Star Citizen er og korleis denne finansieringsmodellen er einaste måte og lage noke som leverer på det spelet lover. Samtidig sitter eg her og lurer på kor pokker Squadron 42 spelet eg betalte for er? 2
Mropptatt Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai anderstn skrev: Spol fram ei veke eller to og overivrige fans av Chris Roberts vil ha oversvømt kommentarfeltet med skryt over kor unikt Star Citizen er og korleis denne finansieringsmodellen er einaste måte og lage noke som leverer på det spelet lover. Samtidig sitter eg her og lurer på kor pokker Squadron 42 spelet eg betalte for er? Veldig godt spørsmål, samme situasjon her.
BakaBerg Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Spiller nå scam shitizen i VR nesten daglig. Den siste patchen som kom er så rompe at folk som kjøpte et 600 dollar skip for ekte penger funker ikke i det hele tatt (forøvrig det eneste de kaller "release" er skip. Og de fungerer ofte ikke i det hele tatt) Et spill som ikke bare har fått inn en milliard dollar på idioter som meg som betaler for jpegs, men som får oss til å jobbe som QA i fritiden vår. Likevel logger jeg inn stadig vekk fordi ingenting annet er som buggy hellvetes workound shitizen Endret 25. mai av BakaBerg 1
Gunfreak Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Spilte SC for første gang for en måneds tid siden i vr. Det er drit kult. Men paradoksalt kommer større patcher for ofte, og med wipes. Jeg spiller ikke mange nok timer. Så jeg vil aldri komme lenger ut og oppleve mer enn plaske bassenget før en wipe gjør at jeg må begynne på nytt. 1
Aetius Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 28 minutes ago, Gunfreak said: Spilte SC for første gang for en måneds tid siden i vr. Det er drit kult. Men paradoksalt kommer større patcher for ofte, og med wipes. Jeg spiller ikke mange nok timer. Så jeg vil aldri komme lenger ut og oppleve mer enn plaske bassenget før en wipe gjør at jeg må begynne på nytt. Det er ca halvannet år siden forrige full wipe ...
Gunfreak Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 34 minutes ago, Aetius said: Det er ca halvannet år siden forrige full wipe ... Det var wipe i 4.7 og nå en wipe i 4.8 og det er bare en måned mellom dem. 1
anderstn Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Gunfreak skrev: Spilte SC for første gang for en måneds tid siden i vr. Det er drit kult. Men paradoksalt kommer større patcher for ofte, og med wipes. Jeg spiller ikke mange nok timer. Så jeg vil aldri komme lenger ut og oppleve mer enn plaske bassenget før en wipe gjør at jeg må begynne på nytt. Utover at du kan få gleden av å fly et anna romskip eller køyretøy og skyte et anna våpen er det meir å ta del i? Sist eg orka å logge meg inn (2-3) år sia var oppdraga ekstremt banale og alle tydelig blåkopier av gå hit drep xxx eller hent xxx. Alt det styret som Chris og Tony viste fram i sine pre scripta demoer med ein dynamisk åpen verden med ein drøss med oppdragsformer og klima som påvirka korleis du kunne angripe dei var lysår frå det du faktisk kunne spele. Har det bedra segno. Ser man ein dynamisk økonomi og dynamiske oppdrag og NPC-er eller er det fortsatt et par statiske NPC-er som gir deg varianter av dei to overnevnte kategoriane?
Gunfreak Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 6 minutes ago, anderstn said: 1 hour ago, Gunfreak said: Spilte SC for første gang for en måneds tid siden i vr. Det er drit kult. Men paradoksalt kommer større patcher for ofte, og med wipes. Jeg spiller ikke mange nok timer. Så jeg vil aldri komme lenger ut og oppleve mer enn plaske bassenget før en wipe gjør at jeg må begynne på nytt. Expand Utover at du kan få gleden av å fly et anna romskip eller køyretøy og skyte et anna våpen er det meir å ta del i? Sist eg orka å logge meg inn (2-3) år sia var oppdraga ekstremt banale og alle tydelig blåkopier av gå hit drep xxx eller hent xxx. Alt det styret som Chris og Tony viste fram i sine pre scripta demoer med ein dynamisk åpen verden med ein drøss med oppdragsformer og klima som påvirka korleis du kunne angripe dei var lysår frå det du faktisk kunne spele. Har det bedra segno. Ser man ein dynamisk økonomi og dynamiske oppdrag og NPC-er eller er det fortsatt et par statiske NPC-er som gir deg varianter av dei to overnevnte kategoriane? Det er nye å gjøre, men det krever mange timer invitert. De har blant annet lagt til mmorpg type instances. Men det krever en del for å komme dit, å bør gjøres med andre folk. 1
Enceladus Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai (endret) Synes det var sinnssykt kult av det lille jeg har prøvd i VR. Men har jo ikke spilt det nok til å egentlig vite særlig mer enn det. Har også bare betalt ekstremt lite for det hele med den billigste kickstarter greia. Så kan ikke klage 😛 Endret 25. mai av Enceladus
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Det finnes i VR? Oi da. Da må jeg holde et ekstra øye på dette.
Morty42 Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Dette er vel omtrent det samme som det årlige budsjettet til COD?
Gunfreak Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 1 hour ago, Chaos_Niddhogg said: Det finnes i VR? Oi da. Da må jeg holde et ekstra øye på dette. Funker ganske greit i vr. Jeg bruker F16 hotas i skipet. Så bruker jeg bare mus og tastatur i FPS.(skal komme full vr kontroller støtte etterhvert) 1
Aetius Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 2 hours ago, Gunfreak said: Det var wipe i 4.7 og nå en wipe i 4.8 og det er bare en måned mellom dem. Det var ikke en FULL wipe. Forrige full wipe var 19. desember 2024 da alpha 4.0 kom.
Gunfreak Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai 12 minutes ago, Aetius said: Det var ikke en FULL wipe. Forrige full wipe var 19. desember 2024 da alpha 4.0 kom. Full eller ikke, man mista mye når 4.7 kom og mista alt når 4.8 kom. Når jeg da ikke vet når jeg kan forvente å måtte starte på nytt. Og det kan være så snart at jeg ikke kommer noe lenger enn jeg rakk mellom 4.7 og 4.8 Er jeg ikke så interessert i å starte på nytt
Aetius Skrevet 25. mai Skrevet 25. mai Just now, Gunfreak said: Full eller ikke, man mista mye når 4.7 kom og mista alt når 4.8 kom. Når jeg da ikke vet når jeg kan forvente å måtte starte på nytt. Og det kan være så snart at jeg ikke kommer noe lenger enn jeg rakk mellom 4.7 og 4.8 Er jeg ikke så interessert i å starte på nytt Enn så lenge er det nødvendig, ikke bare for at pengene fra duper-scum må bort for at økonomien skal funke, men det er også en del buggy stoff som samler seg opp inntil ting er på plass til å fjerne slikt "in game".
Jenschr Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Gunfreak skrev: 34 minutes ago, Aetius said: Det er ca halvannet år siden forrige full wipe ... Det var wipe i 4.7 og nå en wipe i 4.8 og det er bare en måned mellom dem. Det var ingen wipe i 4.7. Siste wipe var i 4.0.
Jenschr Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai anderstn skrev: Spol fram ei veke eller to og overivrige fans av Chris Roberts vil ha oversvømt kommentarfeltet med skryt over kor unikt Star Citizen er og korleis denne finansieringsmodellen er einaste måte og lage noke som leverer på det spelet lover. Samtidig sitter eg her og lurer på kor pokker Squadron 42 spelet eg betalte for er? SQ42 kommer antageligvis i år :)
Zidmeyer Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai anderstn skrev: Spol fram ei veke eller to og overivrige fans av Chris Roberts vil ha oversvømt kommentarfeltet med skryt over kor unikt Star Citizen er og korleis denne finansieringsmodellen er einaste måte og lage noke som leverer på det spelet lover. Samtidig sitter eg her og lurer på kor pokker Squadron 42 spelet eg betalte for er? Måtte le litt når jeg bladde lengre ned her og ser hvor riktig den påstanden var
anderstn Skrevet 26. mai Skrevet 26. mai Jenschr skrev: anderstn skrev: Spol fram ei veke eller to og overivrige fans av Chris Roberts vil ha oversvømt kommentarfeltet med skryt over kor unikt Star Citizen er og korleis denne finansieringsmodellen er einaste måte og lage noke som leverer på det spelet lover. Samtidig sitter eg her og lurer på kor pokker Squadron 42 spelet eg betalte for er? SQ42 kommer antageligvis i år :) Det er so mange lanseringsdatoer som er komt og gått for SQ 42 at eg har meir tru på å vinne eurojackpot i kveld enn den spådommen der 😜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå