Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Dusjkabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mykesider skrev (12 minutter siden):

Kanskje ikke den mest vanligste tema i Forum. Men ser etter dusjkabinett. Hvilket merke anbefales og butikk. Har vel 10 000 kroner som budsjett. 

Megaflis 

Skrevet
Mykesider skrev (35 minutter siden):

følte ikke at megaflis var stedet for dusjkabinett.

De har det meste til bad: https://www.megaflis.no/search?q=dusjkabinett

Rotete butikker syntes jeg de ekstremt få gangene jeg har vært innom, men skal vist ha gode varer til greie priser.

De fleste andre er over ditt budsjett virker det som, utenom de som er mer ukjente enn sketcy enn Megaflis.

Disse er billigere igjen, samme type butikk: https://www.rightpricetiles.no/dusjkabinett?hr-page={"product_count"%3A9}

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Har ingen anbefalingar, då eg opplever at også innafor samme produsent så er det ein del forskjellar alt etter prisklasse.

Du har ein del å velge mellom med budsjett på 10 000 kr, men det kjem veldig ann på kva du verdsetter av byggkvalitet, funksjonar, og reingjering.
Typisk vil det være slik at jo fleire dyser og funksjonar du har i dusjakabinettet, jo fleire krikar og krokar er det å vaske.

Det er også relevant å stille spørsmål på om du treng dusjkabinett, eller om du kan klare deg med å sette opp glasdører og dusje rett på flisene. Det å sette opp glasdører vil typisk være ei billegare løysing, som enten gjer at du sparer ein del pengar eller har meir pengar til overs for å kjøpe dusjbatteri med massasjedyser, osv.

• Liker 2
Skrevet

Enig med @The Avatar, ikke bare kan glassdører være en billigere løsning, de er også mye lettere å holde rene, ihvertfall etter min erfaring. Jeg hadde et dusjkabinett fra Vikingbad (tror jeg det var), og det var et mareritt å holde rent og vaske.

Så hvis du ikke må ha dusjkabinett, er min anbefaling å vurdere alternative løsninger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...