Gå til innhold

skjermtid

Teria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er skjermtid på iPhone helt feil? Det står at jeg har brukt mobilen i 4 timer og 33 minutter, derav 18 min med produktivitet og finans, 8 minutter sosialt og 7 minutter annet. Når jeg regner på tallene som står nedover på "mest brukt" blir det heller ikke så mye som 4 timer og søylen for dagen er sånn ca 80% grå og resten er farget, så noe stemmer ikke her?! Jeg har ikke delt skjermtiden min på flere enheter heller. Det eneste jeg kan tenke meg kan være synderen er AOD, men den skal jo ikke ha noe å si? Eller at jeg har Apple Watch, men jeg får det fortsatt ikke til å stemme med over 4 timer da jeg sto opp klokka seks i dag, har vært på jobb hvor jeg bruker mobilen maks en halvtime i pausen min og kom hjem klokken fire?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
iselinsolheim skrev (13 timer siden):

når jeg leser om beregninger, begynner jeg å få vondt i hodet 😅

Jeg også… 🫣

Iki skrev (12 timer siden):

Er det skjermtid for dagen, eller er det skjermtid siden sist lading?

Dagen, tror jeg?  Det står jo «uke» og «dag», har vel ikke noe å si da jeg lader én gang om dagen. Om jeg sammenligner skjermtid og hvor mye appene har brukt av batteriet stemmer det ikke overens, batteriet stemmer men ikke skjermtiden som i dag er på over én time selv om jeg sto opp for en time siden og har brukt mobilen ca et kvarter. 😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...