Goliath Skrevet søndag kl 13:50 Skrevet søndag kl 13:50 Jeg ønsker å kjøpe et produkt som kun sendes til EU land og har tidligere brukt poste restante, den "offentlige" varianten gjennom svensk post. Nå er det mange tilbudere der ute som kan tilby ligende tjenester. Mitt spørsmål er; er den "offentlige" poste restante fortsatt en greie og hva er pros/cons med å bruke denne tjenesten kontra private tilbydere?
mobile999 Skrevet søndag kl 14:10 Skrevet søndag kl 14:10 Poste Restante via postsystemet er egentlig avviklet for Strömstad. Hvis du skal bestille noe så må du betale noen for å ta imot eller ha full kontroll på hvordan det blir sendt slik at du vet at pakken kan hentes av deg på et ombud. 1
Goliath Skrevet søndag kl 14:19 Forfatter Skrevet søndag kl 14:19 Ja, ser du har rett. Nærmeste poste restante fra Oslo er i Karlstad nå. Noen som har erfaring fra private tilbydere i Strømstad?
mobile999 Skrevet søndag kl 16:24 Skrevet søndag kl 16:24 Det fungerte fint de to-tre gangene jeg har brukt en av disse tjenestene. Står det ikke beskrevet der du ønsker å bestille hvem som står for frakten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå