Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Donkey Kong skrev (1 time siden):

Helt fair at du synes det. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du synes karakteren Darth Maul er best pga den scenen, riktignok. Han sier ikke et eneste ord gjennom den kampen.

Dialog har ikke så mye å si. Det er ikke dialogen Jackie Chan er kjent for i sine filmer er det? Jason Voorhees sier ikke ett ord i alle sine Friday the 13th filmer, og fortsatt det beste med dem. (Hjelper kanskje med dårlige skuespillere og dårlig dialog på resten :D ). Mange filmer hvor det beste er alt annet enn dialogen.

Men som du nevner først, hver sin mening.

• Liker 1
Skrevet
Donkey Kong skrev (2 timer siden):

Jeg føler meg dummere etter å skrevet dette.

Vel, science fiction er nettop science fiction. Tror vi skal ta det for nettopp det. 

Skrevet
bubba477 skrev:

Disney liker å lage serier om døde karakterer. Ikke det helt store etter min mening.

Nå har jo teknisk sett ikke Maul vært død siden før Disney kjøpte Star Wars så denne skal ikke Disney få skylden for. De klarer å rote til nok på egen hånd om ikke de skal få skylda for det George Lucas gjorde også😂
Skrevet
Imaginacíon skrev:
18 minutes ago, Fatninja said:

Historiefortelling blir så bra om man bare tar bort alt av konsekvens og stake i den.   Død f.eks...  selv om man dør, så er det bare å på magisk vis komme tilbake....   Da gjør du overhodet ikke en kjent og kjær franchise om til en snorkefest som blir irrelevant. 

Men for all del, om de klarer å lage star wars greier som jeg faktisk klarer å bry meg om igjen, all ære til dem.  

Selv om jeg elsker konseptet er det mye jeg ikke har sett. Alle disse seriene, det lukter for mye melking.

Personlig syntes jeg animasjonseriene er noe av det beste som er laget siden Disney kjøpte star wars
  • Liker 1
Skrevet
bubba477 skrev (På 26.3.2026 den 7.37):

Disney liker å lage serier om døde karakterer. Ikke det helt store etter min mening.

Nei, når man klarer å lage en serie om en bi-figur som Boba Fett, så er alt mulig.

Skrevet
Imaginacíon skrev:

Jeg er ingen ekspert, men ble ikke Darth Maul drept i The Phantom Menace? Altså før The Clone Wars?

Darth Maul blir delt i 2 i phantom menace men blir introdusert igjen i sesong 2 av Clone wars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...