Eddiedhead Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hei, Jeg må ta en sikkerhetskopi av flere tusen bilder og videoer. Snakker om 2-4 TB. Og det jeg er usikker på er om jeg skal gå for ekstern SSD, ekstern HDD eller intern SDD + USB-kabinett. Når jeg oppsøker svar på nett så virker det som ekstern HDD er beste alternativ mtp pris og langtidslagring uten strøm. Håper på innspill fra noen datakyndige folk på hva som er best her. Tips gjerne om spesifikke disker også. Tenkte at kanskje 4TB burde holde.
Radon Måling Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden SSD er best for operative data som OS og program du kjører. Du betaler for ytelse Med det blir HDD å foretrekke for backup. Så er det egentlig bare å bestemme seg for om du ønsker noe portabelt du kan dra med deg eller om du vil putte disker i maskinen.
Eddiedhead Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Da skal jeg gå for HDD. Men må nok bli en ekstern disk ettersom jeg ikke har en stasjonær PC. Neste spørsmål er da om hvilket merke man bør gå for, eller spiller det ikke så stor rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå