MrL Skrevet 20. februar Skrevet 20. februar (endret) Jeg prøver igjen: Vi lever nå i en tid hvor mange inkl. meg selv forventer avsløring av utenomjordisk liv til å skje innen kort tid. Det sies at vi kan forvente en opptrapping i år og muligens disclosure allerede innen 2026(bekreftelse fra høyt hold, informasjon på aliens eksistens, ufo eventer) og åpen kontakt innen 2027 av utenomjordisk liv. Dokumentarfilmen Age of Disclosure tar for seg mye av hva som har skjedd i kulissene og hva som skjer nå. Jeg ønsker å ha en tråd for å diskutere hendelser som skjer neste tiden oppimot dette med fritt spillerom for alle meninger rundt teamet om disclosure og romvesner. I forrige uke gikk det viralt på internett at Obama sa "Aliens are real". Folk trodde dette var en bekreftelse på noe han viste som president, men han oppklarte at det var basert på hans tro. Nå er det en merkelig oppdatering i saken: På fly blir Trump konfrontert med at Obama har sagt at aliens er ekte, han sier da at Obama har lekket klassifisert informasjon! Obama er i trøbbel, for dette var klassfisert. Sitat Trump: He gave classified information. He’s not supposed to be doing that. I don’t know if they’re real or not… I can tell you he gave classified information. He made a big mistake” “Maybe I’ll get him out of trouble. I may get him out of trouble by declassifying Var dette en glipp fra Trump, fikk han ikke med seg at det var snakk om Obamas tro? Hva slags informasjon sikter Trump til? Klippet ser man her Nå skal Trump deklassifisere informasjon: I tillegg skjedde dette: Sitat Svigerdattera Lara Trump hevder i et podkastintervju at USAs president Donald Trump har en tale klar om utenomjordiske vesener. Kilde dagbladet Endret 20. februar av MrL 1
aklla Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar (endret) Alt som evt kommer til å komme ut er kornete bilder av uidentifiserte objekter, i beste fall. Så en endeløs rekke selvskryt for å ha gjort det og om hvordan alle elsker han for det og at det er Biden sin skyld at man ikke vet hva disse objektene er.. Absolutt ingenting matnyttig kommer til å komme ut fra dette. Og gitt at man har kontakt med aliens eller har konkrete beviser for at disse finnes, så ville det vært tåpelig å la en tilfeldig president som skiftes hvert 4. år kunne ha tilgang til slik info. Endret 22. februar av aklla
sedsberg Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Er jo en fin avledningsmanøver for å få oppmerksomheten bort fra Epstein-maset. Vinn-vinn!
Selfuniverse Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar For en gangs skyld er jeg uenig med Trump. Nei, det er ikke viktig. På viktighetsskalaen min, ligger dette på 129. plass eller noe sånt. Men like greit å 'få ut' mye av de menneskeskapte / naturlige bildene / klippene, eller indisiene. De vil jo bli revet i filler av SoMe uansett. Jeg ser for meg at dette kan være enda en hevn fra Trump rettet mot Obama, for Obamas bakholdsangrep i April 2011. Folk som ikke drikker alkohol husker det meste, og kan lage gode strategier / planer. (Trump er en av disse) "Fint at du omtaler deg om Aliens Obama, meget bra. Her kan du få folket på skuldrene dine vedrørende det." Alt vil bli helt filleristet, og så vil Obama sitte igjen med ansvaret for å ha satt i gang det hele. Genialt. Spoiler President Barack Obama showed a clip from The Lion King to an audience that included Donald Trump on April 30, 2011, during the White House Correspondents' Association Dinner in Washington, D.C.. Context: Obama used the clip as a humorous "birth video" to mock the "birther" conspiracy theories that Donald Trump had been promoting at the time. The Scene: After promising to release his official birth video, the screens played the scene from Disney's The Lion King where Simba is presented to the jungle, a joke referencing that he was born in Africa. Trump's Presence: Donald Trump was in the audience as a guest of the Washington Post and was the direct target of several jokes made by both Obama and comedian Seth Meyers during the evening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå