Wheeljack Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Var vel (nesten) bare Preuss som fyllte der? Tilogmed Jeanmonnot brukte to ekstraskudd.
Tussi Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Brukbar skyting av Juni Med litt flaks tar vi medalje her
Imaginacíon Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 4 minutes ago, Tussi said: Med litt flaks tar vi medalje her Kan til og med bli gull. 1
Wheeljack Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Det der fikk jeg rett og slett gåsehud av. Rått. 1
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Oj Arnekleiv er stiv. Men hun har gjort en bra innsats.
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Frankrike kopierer 2dre etappen og med kjempeopphenting.
Wheeljack Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Masse press, inn fordi Tandrevold ikke kan skyte lengre, fylle på siste og prøve å holde vekk for en helt super Lou Jeonmonnot. Syntes det var en bra innsats jeg. 1
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Enten går Knotten litt vel rolig, eller så har Michelot åpnet knallsterkt.
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Frankrike er nok umulig i dag, selv med Maren på siste etappe.
Wheeljack Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Må jo bare berømme etappene til Jeanmonnot og Michelon
Wheeljack Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Syntes alle tre har levert bra så langt jeg. Frankrike kan man liksom ikke sammenligne seg med da det virker som dem opererer i en helt annen liga.
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Knotten holder følge med Øberg. Det er lovende i forhold til Sølvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå