engavif Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden ^fmj skrev (12 timer siden): Forferdelig at Leerdam vant, hopp har jeg gitt opp for lenge siden. Men om noe positivt skal sies så er det at normalbakke er bedre en storbakke. Synd at det tilnærmet aldri hoppes i normalbakke utenom mesterskap, syns egentlig det er rart at den ikke er fjernet. Da er jeg muligens litt aleine der. Synes normalbakke er direkte kjedelig. Er liksom å se 30 hoppere lande på det omtrent samme stedet. Så er det lotteri om vind, ikke at det var så mye av det i går.
obygda Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Wheeljack skrev (9 minutter siden): Skistad er nesten større lureløper enn det Northug var i sine glansdager. Veit jo aldri om det er taktikk eller form når ho holder på sånn. Hun har aldri vist utholdenhet..aldri.. Det er jo dette som blir spennende..om hun har krefter...Fart har hun massevis av..
obygda Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Skistad er plassert i ett nesten umulig heat?. Her kan Sundling og Joenssu bare kjøre på og riste av seg Skistad ser det ut som?
Wheeljack Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det var akkurat noe sånt jeg mente. Veit jo aldri om ho driver gjennomtenkt taktikkeri eller om ho bare ikke er i form. Gjør det underholdende da.
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Svenskene kommer til å vinne kvinnesiden. Nordmennene herresiden. Temmelig forutsigbart.
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Skistad og Drivenes til finalen. Kan fort bli medalje.
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Må skje et uhell om Klæbo ikke tar det med den formen han har vist. 1
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Svensk trippel for damene var vel egentlig som forventa. Dem er råsterke. 1
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Wheeljack skrev (2 minutter siden): Svensk trippel for damene var vel egentlig som forventa. Dem er råsterke. Og Skistad er tom for krefter igjen...Hun har i hele sin karriere ikke trent for å bygge opp kapasitet. Et unikum mhp hastighet..men alt for lite vilje til å trene for å bygge opp kapasitet mhp utholdenhet...trist. 1
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Akkurat som planlagt. Han er helt rå den mannen der. Helt rå. 1
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gull og bronsje. Klæbo er i knallform. Skulle ikke forundre meg om Klæbo tar 6 av 6.
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blir en knall dag for Norge i dag. Gull til Birk Ruud i Slopestyle.
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Imaginacíon skrev (4 minutter siden): Blir en knall dag for Norge i dag. Gull til Birk Ruud i Slopestyle. Dagen er ikke over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå