HF- Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Langrenn 10 km for kvinner no, er det noken som kan hamle opp med svenskane?
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 6 minutes ago, HF- said: Langrenn 10 km for kvinner no, er det noken som kan hamle opp med svenskane? Jessie Diggins. Heidi Weng på en veldig god dag kanskje. 1
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har Weng som medaljekandidat, men ikke favoritt. Tror dette blir Diggins mot söta bror (söta syrre?).
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Eller skal Slind gjøre mine ord til skamme med et superløp?
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, Wheeljack said: Jeg har Weng som medaljekandidat, men ikke favoritt. Tror dette blir Diggins mot söta bror (söta syrre?). Heidi Weng holder god fart. Skal ikke se bort fra gull.
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Frida er altfor god. Det blir mellom henne og Diggins.
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Slind, Diggins og Ebba slåss om sølv og bronsje.
Wheeljack Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Tror Frida Karlsson har stjålet frokosten til Klæbo. Makan til maktdemonstrasjon. Helt rått å se på. Endret 2 timer siden av Wheeljack 1
Imaginacíon Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jaja. På 5000 meteren blir det spennende. Utrolig velfortjent bronsje til Diggins.
Imaginacíon Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Gratulerer til Australia med gull i kulekjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå