BadCat Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni On 6/22/2026 at 12:57 PM, Donkey Kong said: Enig i det. Men det gjelder strengt tatt all hardware. Grøsser over tanken på hva en high-end PC med Zen 6, RTX 6080, ram og SSD vil koste om et års tid. En 3-4 år gammel SSD koster allerede mer enn ved lansering. Vi får håpe at prisen ikke dobler eller firedobler seg i løpet av året, slik som enkelte hevder at den skal.
Dragavon Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Sitat AMD's upcoming Zen 6 Medusa Point 10-core APU pops up on Geekbench — chip is faster than Ryzen AI 9 HX 370 & even Ryzen AI Max+ 395 Medusa Point looks to be promising. https://www.tomshardware.com/pc-components/cpus/amds-upcoming-zen-6-medusa-point-10-core-apu-pops-up-on-geekbench-chip-is-faster-than-ryzen-ai-9-hx-370-and-even-ryzen-ai-max-395 3
Reidar-compen Skrevet mandag kl 14:11 Skrevet mandag kl 14:11 Håper at 9800XD3 som jeg kjøpte med Tomahawk x870 og G.Skill Trident Z5 6400 mhz 32 GB holder i minst 10 år. Da er jeg langt over 60. Bygde selv maskinen i fjord og håper at jeg slipper det en gang til. Merker at gamle pc spill over 20, år gamle ikke liker AMD. 1
Robotix Skrevet mandag kl 14:38 Skrevet mandag kl 14:38 (endret) Jeg trenger bare å oppgradere prosessoren, da jeg har AM5 hovedkort. Zen 6 blir siste oppgradering for de neste 10 årene. Da har jeg rundet 60 også 😅 Endret mandag kl 14:38 av Robotix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå