Spillredaksjonen Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Alene hjemme-moren er død Catherine O'Hara ble 71 år gammel. Les hele saken på Gamer.no» 1
PosteMonopolet Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Hva har dette med gaming å gjøre? Kan ikke dere bestemme dere for fortsette å være en side for gamingentusiaster også i fremtiden? Dere må snart omdøpe Gamer.no hvis dere har planer om å fortsetter å ødelegge identiteten til gamer.no med slike saker. Jada jeg skjønner det at dere tjener ekstra klikk og penger på dette på kort sikt, men men på lang sikt så tipper jeg lesere blir misfornøyde og forsvinner. Tek.no og ITavisen var en gang i tiden for eksempel sider for dataentusiaster, men gradvis ble de sidene dårligere ved å handle mer og mer om biler, sykler, sportsutstyr og alt mulig annet. 1
Rogshit Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar PosteMonopolet skrev: Hva har dette med gaming å gjøre? Kan ikke dere bestemme dere for fortsette å være en side for gamingentusiaster også i fremtiden? Dere må snart omdøpe Gamer.no hvis dere har planer om å fortsetter å ødelegge identiteten til gamer.no med slike saker. Jada jeg skjønner det at dere tjener ekstra klikk og penger på dette på kort sikt, men men på lang sikt så tipper jeg lesere blir misfornøyde og forsvinner. Tek.no og ITavisen var en gang i tiden for eksempel sider for dataentusiaster, men gradvis ble de sidene dårligere ved å handle mer og mer om biler, sykler, sportsutstyr og alt mulig annet. "En av hennes siste opptredener var i den andre sesongen av The Last of Us, hvor hun spilte den frittalende terapeuten Gail." 1
PaladinNO Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar RIP ❤️ Men jeg tenker også at dette ikke har noe på en Spill-side å gjøre. Opprett gjerne en mer film- / serieorientert nettsted, ved siden av Tek, Gamer, Hardw...eh, glem den siste. Rogshit skrev (5 minutter siden): "En av hennes siste opptredener var i den andre sesongen av The Last of Us, hvor hun spilte den frittalende terapeuten Gail." Som var i 3 episoder av en TV-serie. Jeg kjente ikke henne engang igjen. Men det gjelder nå for meg Jenette Goldstein også. The Last of Us-spillet har såvidt jeg vet ikke ikke noe med Catherine O'Hara å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå