Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til dere damer og svar ærlig

Anbefalte innlegg

Skrevet
Helsefagarbeider skrev (23 minutter siden):

Siden du er fagmann så vil jeg vite hva som er feil på min personlighet?? 

Har jeg startet med å kritisere andre som skriver her. Jeg dømmer ingen og jeg respekterer at vi har forskjellige meninger og at det ikke er fasit svar.

Stusser at tråden jeg startet har skiftet tema. Så start en ny trå hvor jeg er tema.

Du kommer hit, og lager en tråd der du forsøker å begå karakterdrap på en person du kjenner. Du kommer med en lang rekke feil og problematiserer, og til slutt lister ut "Hva som er galt" <-- Dine ord faktisk.

Men, når jeg påpeker noe tilsvarende "feil" ved deg. Altså hvilke problemer du later til å ha, og hva som er galt med deg, så blir du veldig butt-hurt og går rett i forsvarsmodus. Jeg peker på et spesifikt problem, utelukkende basert på hva du velger og ta opp her, og hvilken tone det skrives i, og måten du problematiserer på.

Tema er det samme, det har bare endret seg fra å handle om problemene med en du kjenner, til problemene med deg.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zepticon skrev (13 minutter siden):

Du kommer hit, og lager en tråd der du forsøker å begå karakterdrap på en person du kjenner. Du kommer med en lang rekke feil og problematiserer, og til slutt lister ut "Hva som er galt" <-- Dine ord faktisk.

Men, når jeg påpeker noe tilsvarende "feil" ved deg. Altså hvilke problemer du later til å ha, og hva som er galt med deg, så blir du veldig butt-hurt og går rett i forsvarsmodus. Jeg peker på et spesifikt problem, utelukkende basert på hva du velger og ta opp her, og hvilken tone det skrives i, og måten du problematiserer på.

Tema er det samme, det har bare endret seg fra å handle om problemene med en du kjenner, til problemene med deg.

Karakterdrap???

Både jeg og du har feiler. 

Gleder meg til å lese tråden du skal starte om meg. Hva skal den hete??

Jeg går i forsvar når ukjente mennesker kommer med påstander de ikke har dekning for. 

Du og hadde gjort det samme. 

Håper du hadde en fin nyttårsaften 🎆🎇

• Hjerte 1
Skrevet

Vel, gitt trådstarten og ymse andre karakteristikker kan en jo lure på om den tråden "egentlig" handler om ville ment at du har dekning for de påstandene og om vedkommende ville gått i forsvarsmodus over det.

Dette er bare sært. Og det er FORTSATT ikke klart hva hensikten med tråden faktisk er. Det er vel neppe slik at brukeren "helsefagarbeider" har noen egeninteresse av å høre hva random forumbrukere syns om hva han tror og mener om en kamerats boevner og muligheter i datingmarkedet. Det virker også helt unødvendig å introdusere et ekstra usikkerhetsmoment her, vedkommende er nok i stand både til å registrere seg her og fremstille sin egen situasjon på en mer presis måte, hvis det er greia her.

• Liker 2
Skrevet
knopflerbruce skrev (1 time siden):

Vel, gitt trådstarten og ymse andre karakteristikker kan en jo lure på om den tråden "egentlig" handler om ville ment at du har dekning for de påstandene og om vedkommende ville gått i forsvarsmodus over det.

Dette er bare sært. Og det er FORTSATT ikke klart hva hensikten med tråden faktisk er. Det er vel neppe slik at brukeren "helsefagarbeider" har noen egeninteresse av å høre hva random forumbrukere syns om hva han tror og mener om en kamerats boevner og muligheter i datingmarkedet. Det virker også helt unødvendig å introdusere et ekstra usikkerhetsmoment her, vedkommende er nok i stand både til å registrere seg her og fremstille sin egen situasjon på en mer presis måte, hvis det er greia her.

Ok

Skrevet
Helsefagarbeider skrev (36 minutter siden):

Ok

Men du klarer fortsatt ikke å forklare det, selv etter å ha blitt oppfordret til det en håndfull ganger. Da lukter det bare trolling, av en eller annen art.

• Liker 3
Skrevet
knopflerbruce skrev (7 minutter siden):

Men du klarer fortsatt ikke å forklare det, selv etter å ha blitt oppfordret til det en håndfull ganger. Da lukter det bare trolling, av en eller annen art.

Hva skal jeg forklare??????

Skrevet
Helsefagarbeider skrev (4 minutter siden):

Hva skal jeg forklare??????

Hva var egentlig poenget med tråden? 

Vil du bare vite om noen damer ville vært sammen med en som beskrevet i HI? 

Ønsker du å hjelpe han til å få seg dame? 

Eller liker du bare ikke hvordan denne du kjenner lever, og ønsker å få støtte for ditt syn? 

Evt. andre årsaker. 

Jeg syns tråden begynte helt greit, du har fått svar fra damene her at ingen kunne tenke seg å være sammen med en person som du beskriver i innledningsinnlegget ditt. Men etterhvert så får vi mer og mer innsikt i at dette handler om en person du kjenner, og du tilfører den ene negative tingen etter den andre relatert til denne personen. Det er derfor du får reaksjoner. 

Der det ble nok for min del var når du listet opp hva som (ifølge deg) du visste hva som var galt med personen. 

Så, jeg spør igjen, hva var poenget med tråden? Hva vil du oppnå med den? For slik jeg ser det setter du bare deg selv i et innmari dårlig lys her... 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ønsker at alle som vil ha ett forhold får det.

Og jeg ønsket svar om den personen jeg beskrev har sjanse på å finne seg ei.

Det var poenget med tråden.

Lange meldinger leser jeg ikke. 

Skrevet
Helsefagarbeider skrev (43 minutter siden):

Jeg ønsker at alle som vil ha ett forhold får det.

Og jeg ønsket svar om den personen jeg beskrev har sjanse på å finne seg ei.

Det var poenget med tråden.

Lange meldinger leser jeg ikke. 

Det vil alltid være en sjanse. Det handler bare om å treffe riktig person. 

Jeg har nok et litt annet syn på forhold enn deg. Jeg mener at det finnes folk som andre bør spares for å bo sammen med, og som absolutt ikke burde vært i et forhold. (Snakker generelt her, ikke om personen du beskriver). 

• Innsiktsfullt 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...