FrihetensRegn Skrevet 26. desember 2025 Skrevet 26. desember 2025 Alle brillene som står utstilt i butikkens lokaler har jo plast istedenfor glass, men det er jo ikke det du får når du har valgt ut et design på en innfatning du er fornøyd med, når brillene er ferdige, da er de klar med glass tilpasset dine øyne.
Femtekolonne Skrevet 27. desember 2025 Forfatter Skrevet 27. desember 2025 8 minutes ago, FrihetensRegn said: Alle brillene som står utstilt i butikkens lokaler har jo plast istedenfor glass, men det er jo ikke det du får når du har valgt ut et design på en innfatning du er fornøyd med, når brillene er ferdige, da er de klar med glass tilpasset dine øyne. Jeg spurte direkte om det og de bruker ikke glass. Det er klar plast. Lettere og knuser ikke.
arne22 Skrevet 27. desember 2025 Skrevet 27. desember 2025 (endret) On 12/24/2025 at 7:46 AM, TheKims said: Jeg bestiller fra Extra Optical. Sist bestilte jeg 2stk like briller som jeg fikk for 476kr. Kan bestille 10stk briller herfra for prisen av en hos andre optikere. Jeg for min del har gjort den erfaringen at det er jeg selv som er best til å bedømme når jeg selv ser best, og om jeg har problemer med refleksjoner i glasset, om jeg har behov for UV filter osv. Betaler vanligvis heller ikke mer enn et par hundre kroner for de brillene som basser best for meg. Endret 27. desember 2025 av arne22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå