Gå til innhold

Overarbeid hos Naughty Dog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette spillet kommer uansett 5 år for sent. Dette blir den første floppen til Naughty Dog, bare vent å se. Men pressen vil elske dette spillet, og promotere det for alt det er verdt - akkurat som med TLOU2.

Endret av Peter Johansen
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
Peter Johansen skrev (2 timer siden):

Dette spillet kommer uansett 5 år for sent. Dette blir den første floppen til Naughty Dog, bare vent å se. Men pressen vil elske dette spillet, og promotere det for alt det er verdt - akkurat som med TLOU2.

The last of us 2 var et dritbra spill. Man kan godt mene at det ikke var 10 eller 9 av 10, men det var solid på alle måter.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Naughty Dog er alt for proffe til å lage direkte dårlig spill. Har spilt hele PS4-portefølgen deres, og alt er bra designet og godt polert. Om alle la så mye innsats i spillene sine så hadde ikke jeg klaget.

Problemet er om crunch blir den nye normale normen for hverdagsinnsats.

Crunch er greit en kort stund helt på slutten for å gi litt ekstra for å sy ting sammen for release. Det er umenneskelig å kjøre alle på crunch planlagt over lengre tid.

Med det som har skjedd i bransjen over tid så er jeg redd denne taktikken bare kommer til å rasere enda mer. Motorer som UE5 er så annerledes og komplekse at det er en ekstra byrde. ND har egen motor, så heldigvis slipper de UE5 tåka.

Endret av vidor
  • Liker 1
Skrevet
Peter Johansen skrev:

5 år for sent? "Kommer til å floppe". "Pressen vil promotere spillet som tlou2". Noen andre profetier du kan dele med oss? Lotto tallene til helga hadde vært supert!
  • Liker 4
Skrevet
2 hours ago, Anfieldtheplacetobe said:
6 hours ago, Peter Johansen said:

5 år for sent? "Kommer til å floppe". "Pressen vil promotere spillet som tlou2". Noen andre profetier du kan dele med oss? Lotto tallene til helga hadde vært supert!

Er enig med han over, bare se på andre spil som har vært woke i det siste som har floppet unntaket er ac shadows men det er mest pga serien har så mye fans, en ny ip med woke karakter har minimal sjanse selv om spillet er bra men vi får se om 2 års tid.

• Innsiktsfullt 3
Skrevet
Anfieldtheplacetobe skrev (2 timer siden):
Peter Johansen skrev (6 timer siden):

Hvorfor er det noen spill som har så hardbarka forsvarere? Aldri skjønt det. Stort sett den samme typen spill også. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

For min del lyser kvaliteten såpass godt igjennom at jeg ikke har noe problem med litt woke-greier da dette blir helt underordnet for min del. Masse politisk ting som farger produkter av sin tid, og det må man bare forvente. Synd for de som er lettpåvirkelig, men har alltid vært kritisk til slikt, så underholdningsverdien ellers er det jeg sitter igjen med, og den er god nok i massevis for min del.

Slutter du å like The Matrix fordi skaperne valgte å bytte kjønn, eller klarer du å skille på person og produkt ?

Prinsippet her er jo ikke det samme, men konseptet er jo uansett litt i nabolaget.

• Liker 2
Skrevet
On 12/19/2025 at 11:30 PM, vidor said:

For min del lyser kvaliteten såpass godt igjennom at jeg ikke har noe problem med litt woke-greier da dette blir helt underordnet for min del. Masse politisk ting som farger produkter av sin tid, og det må man bare forvente. Synd for de som er lettpåvirkelig, men har alltid vært kritisk til slikt, så underholdningsverdien ellers er det jeg sitter igjen med, og den er god nok i massevis for min del.

Slutter du å like The Matrix fordi skaperne valgte å bytte kjønn, eller klarer du å skille på person og produkt ?

Prinsippet her er jo ikke det samme, men konseptet er jo uansett litt i nabolaget.

Mennesker som sier de ikke er påvirket av reklame og woke osv er vel kanskje de som er mest påvirket? De har kanskje ikke en gang kontakt med seg selv og er styrt av utenfra krefter. 

dette spillet bør boikottes ene og alene pga av måten druckmann (aka wokeman) pusher sin syke ideologiske verden på andre. 

Skrevet

ND var nok på høyden salgsmessig med Last of us av det jeg ser med nesten 27 mill solgte, mens Last 2 er noe over 10 mill solgte. Virker som fanbasen er noe splittet og ND har ikke like godt rykte på seg som de hadde før av det jeg leser på "dez internetz". Så her kommer de med en helt ny IP som allerede splitter fanbasen enda mer. Dette er noe risikosport, men faen de må jo være lei av Last of US nå etter alle remakes osv, så kanskje dette blir et friskt pust for dem.

Skal vi tro lekkasjene så virker historien og settingen absurd dårlig. Men jeg digger 80 talls B filmer da... 😃 

Skrevet
onkel_jon skrev:
2 hours ago, Anfieldtheplacetobe said:
6 hours ago, Peter Johansen said:

Er enig med han over, bare se på andre spil som har vært woke i det siste som har floppet unntaket er ac shadows men det er mest pga serien har så mye fans, en ny ip med woke karakter har minimal sjanse selv om spillet er bra men vi får se om 2 års tid.

Shadows virker ikke til å være en stor suksess for Ubisoft heller. De klarer ennå ikke fortelle salgstallene til sine egne investorer.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...