Spillredaksjonen Skrevet fredag kl 04:31 Skrevet fredag kl 04:31 Her er vinnerne fra årets The Game Awards Les hele saken på Gamer.no»
tct93 Skrevet fredag kl 09:48 Skrevet fredag kl 09:48 (endret) Hadde ønsket at KCD2 fikk en reward, men det var et vanskelig år. E33 fortjener absolutt mange av prisene! Synd at spill som Wuthering Waves og Genshin Impact fikk så mange stemmer i Players Voice. De er jo ikke en gang lansert i år. Har de bare "kjøpt" stemmer, ved å love bort rewards? Ser poster av brukere som har opprettet 50 kontoer, bare for å stemme på de Endret fredag kl 09:53 av tct93 1
JornHansen Skrevet fredag kl 14:04 Skrevet fredag kl 14:04 Mange velfortjente priser men årets rollespill skulle ikke gått til Clair Obscure. Man har svært lite valgfrihet i det spillet og det fantes mer verdige vinnere. Er ellers enig i alt prisdrysset til Clair Obscure.
Peteguy Skrevet lørdag kl 10:11 Skrevet lørdag kl 10:11 JornHansen skrev (20 timer siden): Mange velfortjente priser men årets rollespill skulle ikke gått til Clair Obscure. Man har svært lite valgfrihet i det spillet og det fantes mer verdige vinnere. Er ellers enig i alt prisdrysset til Clair Obscure. Enig med deg. Synes også man kan argumentere for beste stemmeskuespill til Troy Baker i DS2.
svenka Skrevet lørdag kl 10:53 Skrevet lørdag kl 10:53 LampeLars94 skrev (41 minutter siden): E33 tok årets indiespill??? Ja, i teorien er det et indiespill 😉
Chaos_Niddhogg Skrevet lørdag kl 12:19 Skrevet lørdag kl 12:19 Peteguy skrev: JornHansen skrev (20 timer siden): Mange velfortjente priser men årets rollespill skulle ikke gått til Clair Obscure. Man har svært lite valgfrihet i det spillet og det fantes mer verdige vinnere. Er ellers enig i alt prisdrysset til Clair Obscure. Enig med deg. Synes også man kan argumentere for beste stemmeskuespill til Troy Baker i DS2. Har ikke kommet så langt i DS2 ennå at jeg har møtt på han, men vet det blir artig =D Gleder meg alltid å komme hjem til en runde DS2, selv om den, hittil, ikke er oppe med originalen.
Peteguy Skrevet lørdag kl 22:58 Skrevet lørdag kl 22:58 Chaos_Niddhogg skrev (10 timer siden): Har ikke kommet så langt i DS2 ennå at jeg har møtt på han, men vet det blir artig =D Gleder meg alltid å komme hjem til en runde DS2, selv om den, hittil, ikke er oppe med originalen. Selv synes jeg tok seg veldig opp på siste halvdel. Håper du opplever det samme.
Vikingfinger Skrevet søndag kl 10:20 Skrevet søndag kl 10:20 Tongo skrev (På 12.12.2025 den 10.26): Jadaaa, så fortjent at E33 vant!!! Ikke årets rollespill, den prisen skulle gått til KCDII, noe de fleste er enige i. 1
herzeleid Skrevet søndag kl 10:25 Skrevet søndag kl 10:25 Overrasket over at the last of us 2 serien vant da jeg syntes det var en stor nedtur sammenlignet med første sesong, men konkurransen har nok ikke vært så stor i år. Sikkert blitt bortskjemt de siste årene.
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 13:34 Skrevet søndag kl 13:34 14 hours ago, Peteguy said: Selv synes jeg tok seg veldig opp på siste halvdel. Håper du opplever det samme. Godkoser meg med spillet, men når bare ikke opp til originalen. Ikke ennå i hvert fall. Har ikke samme "wow" effekten, men siden DS er en av mine favorittspill noen gang er denne oppfølgeren absolutt velkommen 😃 Blir nok artige twists i historien. Er jo Kojima XD
BamseMums80 Skrevet søndag kl 15:25 Skrevet søndag kl 15:25 Glazingen for turbaserte rollespill tar jo aldri slutt. Aldri forstått hva som er så gøy med slikt gameplay,men fått med meg at E33 har bra historie osv (Som ikke er uvanlig i slike spill) Men dette var jo rene "Baguette awards" oui oui.. Showet var bra da. Evanescense å greier.
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 15:52 Skrevet søndag kl 15:52 BamseMums80 skrev: Glazingen for turbaserte rollespill tar jo aldri slutt. Aldri forstått hva som er så gøy med slikt gameplay,men fått med meg at E33 har bra historie osv (Som ikke er uvanlig i slike spill) Men dette var jo rene "Baguette awards" oui oui.. Showet var bra da. Evanescense å greier. Aldri tenkt på at forskjellige folk kan like forskjellige ting før? 🤪
Comma Chameleon Skrevet søndag kl 16:44 Skrevet søndag kl 16:44 BamseMums80 skrev (1 time siden): Glazingen for turbaserte rollespill tar jo aldri slutt. Aldri forstått hva som er så gøy med slikt gameplay,men fått med meg at E33 har bra historie osv (Som ikke er uvanlig i slike spill) Men dette var jo rene "Baguette awards" oui oui.. Showet var bra da. Evanescense å greier. Om jeg ser på resten av listen så gir det mer mening at en ny IP vinner enn bare oppfølgere. Ikke superfan av turbaserte rollespill selv, men går ut ifra at E33 er mer enn noe som kan ansees som en DLC til eksisterende spill. Ellers er jeg glad for at No Man's Sky vinner sin kategori. Utrolig hvordan de fortsetter å levere år etter år! Spillet er bedre enn noensinne.
BamseMums80 Skrevet søndag kl 18:57 Skrevet søndag kl 18:57 3 hours ago, Chaos_Niddhogg said: 3 hours ago, BamseMums80 said: Glazingen for turbaserte rollespill tar jo aldri slutt. Aldri forstått hva som er så gøy med slikt gameplay,men fått med meg at E33 har bra historie osv (Som ikke er uvanlig i slike spill) Men dette var jo rene "Baguette awards" oui oui.. Showet var bra da. Evanescense å greier. Aldri tenkt på at forskjellige folk kan like forskjellige ting før? 🤪 Ja var ikke sån ment. Jeg ser jo f.eks at du ikke liker Red Dead Redemption,som jeg ikke klarer å forstå. Så tydeligvis er vi jo forskjellige. Men individuelle meninger har vi likevel.
JornHansen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden BamseMums80 skrev (22 timer siden): Glazingen for turbaserte rollespill tar jo aldri slutt. Aldri forstått hva som er så gøy med slikt gameplay,men fått med meg at E33 har bra historie osv (Som ikke er uvanlig i slike spill) Men dette var jo rene "Baguette awards" oui oui.. Showet var bra da. Evanescense å greier. Anbefaler deg å teste Exp 33 da det turbaserte gameplayet er kombinert med veldig engasjerende dodge/parry gameplay og timingbaserte angrep. Det er ganske så engasjerende greier. Men...man kan ikke like alt...jeg synes f.eks det er et usunt stort fokus på jrpgs i spilljournalistikken generelt. Det er som om alle spilljournalister er 35 år gamle med et ekstremnostalgisk forhold til PS1 rollespill. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå