ForTheImperium Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Nå tenker jeg på alle slags situasjoner som på jobb, skole eller i en klesbutikk, og ikke nødvendigvis dating. Hvis jeg er veldig snill, men viser at jeg er også sjenert kan en dame merke på meg at det her er en mann som ikke har så mye erfaringer med damer?
mad.cat Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Jeg tror ikke damer tenker over ukjente menn sin historikk/kjennskap med kvinner… tenker du selv ofte over om en fremmed i situasjonene du beskriver (på jobb, butikk) - har mye eller lite erfaring med menn? For kvinner tenker sjeldent over dette hos menn tror jeg, med mindre de tenker han er en skikkelig player/rundbrenner. Ut over det tror jeg kvinner vier dette særdeles lite oppmerksomhet. På generelt nivå hvis man først absolutt begynner å skulle spekulere i noe slikt (av ulike årsaker, for eksempel at man selv er tiltrukket til personen) - tror jeg det er lett å anta at noen som fremstår litt sjenert slik du beskriver det, kanskje ikke er den med masse (seksuell) erfaring selv om det er åpenlyst en generalisering som overhodet ikke trenger å henge i tråd med virkeligheten. Ikke for det: hos noen vil sjenert kunne tolkes som mørk og mystisk, som hos menn ofte kan anses som attraktivt og dermed lede til mange seksuelle partnere, så sjenert er ikke bare sjenert. Det kan være alt fra mystisk, tilbakeholden, til rett og slett sosialt klønete og utilpass. Tenker du selv at du fremstår som en fyr med lite erfaring og er det relevant mener du i møtet med fremmede kvinner?
Maabren Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Garantert, damene "ser" med ein gang at menn ikkje har erfaring med damer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå