Barbeint Skrevet 5. desember 2025 Skrevet 5. desember 2025 Skal kjøpe meg flere Falke strømpebukser i merinoull, de koster 600 kr stykket men skal være veldig gode, formsydd fot og høy kvalitet.Normalt så bruker jeg ikke sokker, men skal en del i fjellet denne vinter, og må ha noe som varmer, ønsker ikke stilongs. Jeg er 180 høy veier 80 kg, hvilken str bør jeg velge 42/44 eller 44/46. Noen som har god peiling på dette så setter jeg stor pris på svar.
HenrietteA Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 (endret) Jeg tar alltid en str større i Falke strømpebukser, synes de er litt små i str. Er ikke like høy som deg, er 173, men jeg har fortsatt plass i lengden. Jeg har veid mer enn nå og jeg følte ikke at jeg fikk mer plass i lengden, bare bredden når jeg gikk opp i str 😊Er utrolig fornøyd med strømpebuksene generellt og jeg har de i merino, de er varme og gode. Endret 13. desember 2025 av HenrietteA Skrivefeil 1
Barbeint Skrevet 26. desember 2025 Forfatter Skrevet 26. desember 2025 (endret) HenrietteA skrev (På 13.12.2025 den 16.57): Jeg tar alltid en str større i Falke strømpebukser, synes de er litt små i str. Er ikke like høy som deg, er 173, men jeg har fortsatt plass i lengden. Jeg har veid mer enn nå og jeg følte ikke at jeg fikk mer plass i lengden, bare bredden når jeg gikk opp i str 😊Er utrolig fornøyd med strømpebuksene generellt og jeg har de i merino, de er varme og gode. Takk for svar, kjøpte meg 3 stykker i str 44/46, passet helt perfekt😁virker som veldig god kvalitet og en perfekt passform, men det gjenspeiler jo prisen også.Har også kjøpt en fra Sofia på Spar kjøp, merino denne også, veldig god, koster snaue 400 kr, men Falke sine er hakket bedre🥰 Endret 31. desember 2025 av Barbeint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå