Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 13:39 Skrevet onsdag kl 13:39 Sparket ut av Epic-butikken også Brått avvist bare timer før lanseringen. Les hele saken på Gamer.no»
PaladinNO Skrevet onsdag kl 13:59 Skrevet onsdag kl 13:59 https://www.gog.com/en/game/horses GoG ftw. ❤️ 1
GrinderX9 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg var "litt" interesert i å sjekke ut spillet. Men valve og epic sin sensur er jeg så sjukt uenig i. Med den prisen der så skal jeg absolutt støtte utvikleren gjennom gog.
Milarwen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Vet vi hele historien? Vi har kun hørt en side av saken så her er det fare for at utvikleren utpeker seg selv som offer. Det kan selvsagt være helt sant og at grunnene til Valve og Epic er syltynne. Jeg tipper Epic gjorde det av frykt for at Valve vet mer om saken. Hvis du er så langt ut på kanten av et spekter så bør man forvente at dette ikke lett slukes av alle. Hvor virkelighetsfjern kan man være? Spillet er forøvrig langt utenfor mitt interesseområdet av spill. Ironisk nok så tipper at spillet nå selger fler eksemplarer enn de noen gang ville gjort om verken Steam eller Epic hadde slått med hammeren. Endret 1 time siden av Milarwen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå