Gjest 774f1...1cd Skrevet tirsdag kl 22:59 Skrevet tirsdag kl 22:59 Hva menes med dette: "Jeg holder på med henne"... Anonymous poster hash: 774f1...1cd
Duriello Skrevet tirsdag kl 23:17 Skrevet tirsdag kl 23:17 A) H*n dater henne. B) H*n har en seksuell relasjon til henne. C) H*n vil a) eller b) og vil du skal holde fingrene fra fatet. Osv..
Gjest 774f1...1cd Skrevet tirsdag kl 23:21 Skrevet tirsdag kl 23:21 Duriello skrev (3 minutter siden): A) H*n dater henne. B) H*n har en seksuell relasjon til henne. C) H*n vil a) eller b) og vil du skal holde fingrene fra fatet. Osv.. Holde fingrene av fatet ja 🙈 Anonymous poster hash: 774f1...1cd
Duriello Skrevet tirsdag kl 23:25 Skrevet tirsdag kl 23:25 Gjest 774f1...1cd skrev (3 minutter siden): Holde fingrene av fatet ja 🙈 Anonymous poster hash: 774f1...1cd Som i "min, finn din egen". 😉
leticia Skrevet onsdag kl 00:53 Skrevet onsdag kl 00:53 Som mor til ungdommer så har jeg fått det oversatt til: Jeg dater henne, men vi har ikke blitt helt kjærester enda. I min egen verden så ville det ha betydd: "jeg har sex med henne".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå