Gå til innhold

Clair Obscur med nominasjonsrekord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
CrazyChristian skrev (16 minutter siden):

Fantastisk spill, men når ikke Baldur's Gate 3 til skrittet ❤️

BG3 har mye mer valgfrihet, interaktivitet med folk\omgivelser og påvirkning av utfall mens Clair Obscur er bedre på grafikk, musikk, historie, combat, estetikk og variasjon av fiender\miljø. Begge skinner på sine ting men jeg liker Clair Obscur bedre og vil si det er langt mer tilgjengelig og raffinert.

Skrevet

Jeg klarte desverre ikke å like denne "gå og snakk med en npc, og så en til npc og så en npc" simulatoren. Skulle gjerne ønske å like det siden det skal "Være såå bra". Må kanskje gi det enda en sjanse. Noe dere anbefaler meg å gjøre? Spilte det ca en time kun pga kjedsomhet(no offence). Tar gjerne imot seriøse tips? 

Skrevet
Vikingfinger skrev (1 time siden):

Jeg klarte desverre ikke å like denne "gå og snakk med en npc, og så en til npc og så en npc" simulatoren. Skulle gjerne ønske å like det siden det skal "Være såå bra". Må kanskje gi det enda en sjanse. Noe dere anbefaler meg å gjøre? Spilte det ca en time kun pga kjedsomhet(no offence). Tar gjerne imot seriøse tips? 

Det er en noe seig introduksjon med vage hint om hva som kommer, etter denne starter spillet ordentlig med mer action og fremgang.

Skrevet (endret)
Vikingfinger skrev (1 time siden):

Nå vet jeg ikke hvor mye du har spilt, men det høres litt ut som du ikke har kommet deg forbi introen/tutorial seksjonen av spillet. Det er ikke mye gå og snakk med en NPC, Så til en til NPC osv. I hoveddelen av spillet, er ikke så fryktelig mange steder i spillet hvor en kan velge å gjøre dette,  storparten av spillet dreier seg ikke om dette. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Skrevet
Evil-Duck skrev (1 time siden):

Nå vet jeg ikke hvor mye du har spilt, men det høres litt ut som du ikke har kommet deg forbi introen/tutorial seksjonen av spillet. Det er ikke mye gå og snakk med en NPC, Så til en til NPC osv. I hoveddelen av spillet, er ikke så fryktelig mange steder i spillet hvor en kan velge å gjøre dette,  storparten av spillet dreier seg ikke om dette. 

Tips mottas med takk. Jeg bør rett og slett forsøke litt til. Men i begynnelsen av spillet... så var det npc til npc snakking :) 

Skrevet
Vikingfinger skrev (2 minutter siden):

Tips mottas med takk. Jeg bør rett og slett forsøke litt til. Men i begynnelsen av spillet... så var det npc til npc snakking :) 

Du merker nok fort om det er ett spill for deg eller ikke ganske raskt etter du tar båten fra startområdet, da det er derfra faktisk gameplayet begynner. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
1 hour ago, Vikingfinger said:

Kom deg ut av startområdet (byen), deretter gjennom den første sona forbi første ordentlige boss-kampen slik at verden åpner seg opp. Derfra skal du kunne gjøre deg en ordentlig mening om du liker spillet eller ikke, har du kommet dit så skjønner du det meste av greia selv om det skal sies at det er svært mange nye systemer og måter å utforske på som du låser opp så å si hele veien til mål. Dermed startet spillet veldig mye mer rolig enn det slutter for å si det slik.

• Liker 1
Skrevet
Crooked Cracker skrev (På 20.11.2025 den 19.22):

BG3 har mye mer valgfrihet, interaktivitet med folk\omgivelser og påvirkning av utfall mens Clair Obscur er bedre på grafikk, musikk, historie, combat, estetikk og variasjon av fiender\miljø. Begge skinner på sine ting men jeg liker Clair Obscur bedre og vil si det er langt mer tilgjengelig og raffinert.

Likte combat, gameplay, karakterer, interaksjoner, historie, verden, miljøet, musikken, valgfriheten. Baldur's Gate 3 er GOAT, elsker Clair Obscur, men som sakt, mener det ikke når BG3 til balla. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...