Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops 7

Anbefalte innlegg

Skrevet
dreadbolt skrev:
Og med "mye skytespill for pengene" mener dere pengene dere åpenbart mottok fra Activision Blizzard for å gi spillet 7/10? Det er den eneste forklaringen jeg kan komme på for at dere gir denne AI-genererte asset-flip'en av et spill noe mer enn maks 2/10.
Var inne på denne tanken selv , hva skjer liksom ? Hvorfor ble dette generiske rælet belønnet med 7/10 ? Hvorfor blir mangel på kreativitet belønnet ? Lukter svidd lang vei .
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Espen_1080 skrev:
Å der begynte jeg å lese gaming nyheter andre steder enn Gamer.no
Hæ? Du leser bare nyheter som bekrefter din virkelighetsoppfatning? Hvorfor leser du annmeldeser viss du ikke er int i en annen persons tanker om spillet.
  • Liker 1
Skrevet

Tydelig at denne anmelderen foretrekker COD fremfor BF, som selvsagt er greit. Personlig synes jeg BF6 er laaangt bedre både gameplay, grafikk, våpen og maps.

Vil bare "advare" folk som ikke er på COD hypetoget at dette spillet overhode ikke reflekterer denne anmeldelsen de fleste andre steder. Og sammenligne det her med Arc raiders er meget spesielt. Arc raiders er goty contender imo, det er for meg alt cod ikke er.

Skrevet

Å gi dette spillet er regelrett et hån mot andre spill. Dette er uten tvil er rushet produkt som er snekret sammen av samme assets som i de forrige spillene og enormt mye A.I. Man kan jo f*** ikke engang sette singleplayerdelen på pause! Denne anmeldelsen alene gjør at jeg mister tillit til seriøsiteten til Gamer.no fremover. Å gi dette møkkaproduktet som en gaffateipet sammen av AI og copy-paste koder 7/10 er å undergrave andre utviklere og deres harde arbeid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...