Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Villt å gi den haugen av bajs 7/10 samtidig som anmelder selv sier "neppe noe man spiller i flere hundre timer uten å gå lei" som bør være en av de få tingene ett online skytespill skal kunne tilby med gameloopen.
Skrevet

Veldig bra anmeldelse. Jeg hadde kanskje endt opp med en 6/10 selv men jeg er følte det var greit underholdende gamepass-fyll. I forhold til fjorårets spill så engasjerer historien minimalt. Black Ops 6 hadde karakterer jeg brydde meg om, i Black Ops 7 sliter jeg med å huske noen av dem. Den verste utviklingen er at de har hørt på gråtekonene som ville fjerne SBMM. Nå har vi fått en matchmaking som favoriserer guttegjenger som har tid til å sitte på promperommet i timesvis på samme lag, så da får vi dad-gamers nyte å være cannon-fodder i en endeløs rekke med UAV assisterte henrettelser. Jeg vet ikke om jeg gidder å bruke noe særlig tid på online denne omgangen.

Skrevet

Basert på det jeg har sett av gameplay og mottagelse av "fansen", så virker det som at 4-5 /10 er mer innafor. Skyhøy pris for mye gjenbruk, AI kunst gjør at 7ern har den lavest spillerbasen på veldig lang tid.

Det er mulig folk senker kravene sine for spill om dagen, men 7/10 gjenspeiler et godt produkt, og et godt produkt hadde hatt mange flere spillere. Det er tross alt call of duty serien det er snakk om.

Skrevet

"Da åpner kartet man har tumlet rundt på i fem-seks timer seg brått opp, i en modus som minner litt om både Escape from Tarkov og Arc Raiders. "

Hva i alle dager leste jeg nå. 

Endgame = noe som minner om DMZ og zombies fra MWIII og kan ikke sammenlignes med AC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...