Jalla21 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden obygda skrev (1 time siden): Men det kan vi KUN om USA aksepterer det. Mao vi er i praksis avskåret fra å operere slik vi selv ønsker. Med Gripen kunne vi det minste styre alt selv. Det har du ingen grunnlag for å påstå. 1
obygda Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jalla21 skrev (36 minutter siden): Det har du ingen grunnlag for å påstå. Trump sa vel noe om å selge fly til land utenfor USA med redusert kapasitet. Jeg hørte han selv si det..så jo..jeg har grunnlag for å påstå det jo
Iki Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden obygda skrev (13 minutter siden): Trump sa vel noe om å selge fly til land utenfor USA med redusert kapasitet. Jeg hørte han selv si det..så jo..jeg har grunnlag for å påstå det jo Ja, vi har ikke fått f22, vi har kjøpt f35. Samt at kommentaren var ment om fremtidige salg.
Jalla21 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden obygda skrev (1 time siden): Trump sa vel noe om å selge fly til land utenfor USA med redusert kapasitet. Jeg hørte han selv si det..så jo..jeg har grunnlag for å påstå det jo Du har ikke fått med deg at Trump er en notorisk løgner? Du minner forresten ganske mye om "Kjerringa mot strømmen" så du får bare holde på hvis du ønsker, men det blir uten meg.
obygda Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jalla21 skrev (34 minutter siden): Du har ikke fått med deg at Trump er en notorisk løgner? Du minner forresten ganske mye om "Kjerringa mot strømmen" så du får bare holde på hvis du ønsker, men det blir uten meg. Jo,jeg kjenner godt til at Trump lyver. Ennå et godt argument for å holde seg borte fra amerikanske våpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå