Trulss Skrevet 14. november Skrevet 14. november God pris på en android-tv. Noen som har sett nærmere på bildekvaliteten?
vidor Skrevet mandag kl 00:45 Skrevet mandag kl 00:45 Tipper du får mer svar hvis du nevner modellen.
OC-Freak Skrevet mandag kl 01:12 Skrevet mandag kl 01:12 Antar den tilsvarer prisen, alså lav. Cepter er power sitt eget merke.
Trulss Skrevet mandag kl 12:11 Forfatter Skrevet mandag kl 12:11 vidor skrev (11 timer siden): Tipper du får mer svar hvis du nevner modellen. Jeg mener altså den modellen de har på tilbud hos Power. Ser Elkjøp har noe de kaller Ffalcon til samme pris. Jeg regner ikke med de har modellen utstilt i min lokalbutikk. De pleier sjelden det med produkter som er rimelige eller har ekstra god pris.
vidor Skrevet i går, 09:43 Skrevet i går, 09:43 (endret) Dette er en OEM skjerm som lages på spec til Power International, så du kan vel anta at det er en relativt folkelig modell. Tipper den har alt folk flest forventer og litt til. Med tanke på qled støttet og VRR pluss AI forbedring på bildet så ser det ut til at du får relativt mye for pengene for 3500,- (før 7999,-) Dette er jo en 55" så 4k på denne gjør jo at du kan sitte temmelig nært den som passer for små rom for å utnytte 4k best mulig (ikke så nært som monitor) Virker som et anstendig tilbud i prisleiet de har siktet seg inn på. Er kanskje det at de har brukbare lager på denne modellen. Står mer her; https://www.ceptertech.com/tv-audio/televisions/cepter-55-4k-uhd-google-tv-cr55eu6002a Endret i går, 11:12 av vidor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå