Gå til innhold

Kristendom, en eneste sannhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
PÃ¥inter skrev (4 minutter siden):

Hadde det ikke vært lettere å bare komme med bevisene for påstanden din om at Jehovas vitner forfalsker bibelen, enn å fylle tråden med sjikanering!?

Hadde du bare tenkt på det selv🤣 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
PÃ¥inter skrev (1 time siden):

Hadde det ikke vært lettere å bare komme med bevisene for påstanden din om at Jehovas vitner forfalsker bibelen, enn å fylle tråden med sjikanering!?

Jeg synes det er helt absurd at du insisterer på å oppføre deg barnslig provoserende mot meg, når det eneste kravet jeg har, er at du oppfører deg like voksent som alle andre her gjør.

Hadde det ikke vært mye lettere å sitere meg og si at du vil delta i en diskusjon? Siden du nekter det er det jo tydelig at du ikke er interessert i en diskusjon, og da er det ingen grunn for meg å forsøke heller.

Sitat

Men målet er vel å stenge tråden, som vi er vant med

Du er jo den enste i tråden som nekter å delta i diskusjon om saken.

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
Skrevet
PÃ¥inter skrev (34 minutter siden):

Du må gjerne henvise til der jeg sjikanerer🙂

Det hadde vært fint om du kunne gjort det samme med de du anklager? Hvorfor tror du konstant at det er krav til alle andre enn deg selv? 

PÃ¥inter skrev (35 minutter siden):

Men målet er vel å stenge tråden, som vi er vant med

At du for ente gang produserer denne påstanden viser vel egentlig at du bare projiserer, og at det egentlig er ditt mål. 

• Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
skaftetryne32 skrev (7 minutter siden):

Det hadde vært fint om du kunne gjort det samme med de du anklager? Hvorfor tror du konstant at det er krav til alle andre enn deg selv? 

At du for ente gang produserer denne påstanden viser vel egentlig at du bare projiserer, og at det egentlig er ditt mål. 

Det faller vel på sin egen urimelighet, at de som er kristne ønsker å stenge en forholdsvis kristen tråd. Og det er ikke første gang du nevner projisering, hmm… 

Personen som bruker projektiv identifisering, får på denne måten både plassert (de oftest negative eller onde) egenskapene bort fra seg selv, samtidig som han tilsynelatende har grunn til å spille disse sidene ut («rettferdiggjøre» dem) i form av negative reaksjoner mot mottakeren.👆🏼

👆🏼

Endret av PÃ¥inter
Skrevet
PÃ¥inter skrev (2 minutter siden):

Det faller vel på sin egen urimelighet, at de som er kristne ønsker å stenge en forholdsvis kristen tråd. Og det er ikke første gang du nevner prosjisering, hmm… 

Det er ikke noe kristent med ett emne forstår du vel?

Saken er den at du er ekstremt usaklig på alle mulige områder, og ja du påstår ting om andre debattanter, som at jeg ønsker å stenge tråden f.eks, ren fantasi selvfølgelig, og det er akkurat hva projisering er, du projiserer dine egne tanker på andre, så om det er noen her som ønsker å stenge en tråd så er det nok sannsynligvis deg, jeg ønsker å diskutere mytologi, saklig, det er noe du aldri har bidratt med, du er en aktiv løgner og provokatør, du oppfører deg som et troll, og det er mest sannsynlig hva du er. 

• Liker 1
Skrevet
PÃ¥inter skrev (6 minutter siden):

år man ikke får den responsen man ønsker så velger man å kalle de troll istedet?

Se mitt forrige innlegg. 

Ja det stemmer det, men det handler mest om  at du opptrer som et troll som er en respons vi ikke ønsker åpenbart, jeg vil gjerne vise til det faktum at jeg utallige ganger har gitt deg linker som kunne hjulpet deg med å lære å debattere anstendig, men ethvert forsøk er blitt møtt med hovmod å latterliggjøring. 

• Liker 1
Skrevet
skaftetryne32 skrev (1 minutt siden):

men ethvert forsøk er blitt møtt med hovmod å latterliggjøring. 

👇🏼

PÃ¥inter skrev (1 time siden):

Du må gjerne henvise til der jeg sjikanerer🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...