Martin54 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Som så mange andre ønsker jeg og fjerne online eposten min. Telenor kommer til og øke prisene jevnlig, de vet de fleste ikke gidder og opprette en ny. Men hva er de beste betalte epost klientene for vanlig privat bruk? Protonmail koster 560 i året, mot 828 for Telenor. Ikke så mye og spare. Mailbox koster 350, ikke så værst. Andre eposter klienter som bør vurderes? 1
Complexity Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvorfor binde deg til enda en tjeneste som vil øke prisene fremover? Du kan jo sette opp din egen mailserver. Kansje litt jobb men da har du iallefall litt kontroll.. Selv har jeg uansett solgt sjela mi til google så har brukt gratis gmail siden 2006 og spart mye penger på det.
BamseMums80 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gratis tjenester er det beste for de fleste. Har du bedrift,eller driver med mye shady greier,så er det vel en annen sak. Har også solgt sjela til Google.Har vel og en Live konto. Aldri betalt for email tjeneste i hele mitt liv.
Martin54 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Sitat Hvorfor binde deg til enda en tjeneste som vil øke prisene fremover? Ja, er enig i det. Men hvis jeg først skal bytte fra online til et eller annet, må jeg prøve og velge noe som jeg skal ha en del år fremover. Det er ille nok og migrere alle Online kontakter fra 20 år tilbake. Det er ikke noe jeg gidder og gjøre annet hvert år. 1
Martin54 Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden BamseMums80 skrev (6 minutter siden): Gratis tjenester er det beste for de fleste. Har du bedrift,eller driver med mye shady greier,så er det vel en annen sak. Har også solgt sjela til Google.Har vel og en Live konto. Aldri betalt for email tjeneste i hele mitt liv. Joda, har flere gmail kontoer som brukes til alt ræl. Men liker eg. hverken google generellt eller gmail grensenittet. Vil ha en epost konto som er "offisiell" hovedkonto 1
tingo Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Wemail.no / inbox.com har stengt registrering av en eller annen grunn, kanskje ikke lurt og satse på dem. Ikke vet jeg om de har konkurransedyktige priser heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå