Gå til innhold

Alternativt til mobilt bredbånd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har i dag ICE Data Frihet som vi bruker som mobilt bredbånd. Det betaler vi i dag kr 378 for. Finnes det noe bedre alternativ enn dette? Vi bruker dette abonnementet mest om sommeren og i perioden januar - mars/april. Det er primært to barn som bruker dette, men det aller beste er hvis en voksen også kan bruke dette i tillegg. Abonnementet brukes til surfing, se film og enkle spill som Roblox. Abonnementet må kunne brukes i Sverige. 

Noen som har forslag til noe som kan være bedre enn dette med tanke på vårt bruk?

Endret av Monna
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser Ice kjører black week 60gb til 299.

vurderer å slenge meg på der.
Fungerer det fremdeles hos ice i dag med ekstra datasim også data frihet? Eller har dem patcha den løsningen?

Noen som vet?

Skrevet
Maxma skrev (16 timer siden):

Ser Ice kjører black week 60gb til 299.

vurderer å slenge meg på der.
Fungerer det fremdeles hos ice i dag med ekstra datasim også data frihet? Eller har dem patcha den løsningen?

Noen som vet?

Fungerer ypperlig for min del i hvert fall 🙂

Jeg har både tvilling- og data sim.

Skrevet

Fordelen med data frihet er at det kan kanselleres når man ikke lenger behøver det. Og man er ikke begrenset til 100 GB som andre operatører har, til en potensielt høyere pris. Har man hoved sim, tvilling sim og data sim hos ice med data frihet, har man potensielt 3x25 mbit tilgang til internett. Det brukte jeg i våres før jeg fikk installert fiber hjemme. 1 4G router, 1 5G router og 1 telefon. Det holdt til oss tre beboere her hjemme. Da til lekser på skole for datter, hjemmekontor for samboer og gaming for meg 🤪👌

Skrevet

Tror du har en bra avtale til ditt bruk, men du må spesifisere bedre for å kunne gi råd. Hvor mye datatrafikk du bruker pr. simkort er essesielt. Du kan bruke løsningen du har til å ringe med, men da vil tvililng-sim også komme inn i denne bruken (tror ikke du får sperret det for samtaler og sms).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...