Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Deler til golf 2


halvor_p

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har akkurat tatt lappen og er på utkikk etter en bil. Har funnet en strøken, rustfri gold 2 med en 1,6l motor på 75hk. Hadde tenkt til å slå til på den, men som en motorinterisert person jeg er så er ikke 75hk så stort. Har lest artikkelen om trimming på denne siden og har funnet ut at montering av turbo kan være tingen. Er litt skeptisk til å trimme en gammel motor, men siden den gikk kanske pent og det ikke hadde vert no feil med den så begir jeg meg ut på det. har litt kunnskaper om mekking+en ivrig far:-)

Det jeg lurer på er hvor man kan få tak i et komplett turbosett, eventuelt brukte deler og slikt til golf "2"? Har ikke tenkt på no kjempetrim, men vil gjerne bryte 100hk grensen. Synspungter på trimmingen tas også imot med glede.

 

mvh Halvor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Golfshop og Hotshop, har mye deler til Golf...

 

Turbo? Er ikke 1600 en forgassermotor?

 

Brukte deler finner du hos høgger'n,

eller her.

 

Off topic:

Ikke for å være bestefar, men det kan være lurt å bli kjent med bilen som den er før du trimmer den, med tanke på at du nettopp har fått lappen.

Den er uansett ikke sååååå råtten med 75 hk. ;)

 

Men...men...Nå vet ikke jeg modellen på Golfen din, men 2"-2,5" Effekt anlegg og kvasser kam, er en god start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...