Gå til innhold

For en tullete kommentar! Hun tålte ikke kritikken og skriver usaklig.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Griever skrev (14 timer siden):

Det er jo nettopp det som bestrides. Det er ikke noen god naturvitenskapelig årsak til at grensen er satt til nettopp uke 18.

Jeg er ingen ekspert på området, men jeg er temmelig sikker på at hjernen ikke blir koblet opp før langt senere i svangerskapet, det er en god grunn, grunnen til at den ikke er satt enda senere kan diskuteres, men det er nok langt på vei moralsk begrunnet. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vokteren skrev (15 timer siden):

Ryggmargsrefleksen din er lett å gjennomskue.

Det samme er denne hersketeknikken, du kan ikke dra sånne påstander rett ut av løse lufta, det er ingen ryggmargsrefleks her, dette er hva jeg mener, grensa er satt til 18 uker, de kan sette den 22 uker det er helt greit det også, men det er intet poeng med noen nemd. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Drunkenvalley skrev (18 timer siden):

rgumentene for abort er i stor grad basert i kvinners privatliv, helse og frihet. Uten rett til abort, eller ved strengt avgrenset rett til abort, er alle disse grovt utsatt. Abortmotstanden har ingen interesse i å egentlig diskutere korleis løyse det - det beste eg har høyrd er at kvinner kan fortsatt ha frihet ved å adoptere vekk barnet. Resten blir kvinnen klandret for at ho blei gravid.

Det er faktisk ikke sant. Jeg har aldri anklaget en kvinne for å bli gravid, jeg har vel heller dømt menn som driter i ungene sine, og har kommet med flere tiltak som kan hjelpe kvinner med barna sine,.praktisk og økonomlsk, og prevensjon

Endret av Tussi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...