Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Flere som er i gang med å kutte ut snus?

Boing_80

Anbefalte innlegg

Skrevet
Boing_80 skrev (5 minutter siden):

Ja, det virker slik ja. Disiplin og klarhet. Problemet akkurat nå er at jeg er lys våken, har masse kribiling i munnen og hodet føles som om jeg har døgnet.

Tyggis er vel litt "sunnere", men jeg skal love deg en god selvfoelelse, hvis du klarer aa gjennomfoere slutten, uten en ny last og kjempe med. Fri for kostbart dritt, som gir deg abstinenser og har makt over deg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (13 minutter siden):

Ja, det virker slik ja. Disiplin og klarhet. Problemet akkurat nå er at jeg er lys våken, har masse kribiling i munnen og hodet føles som om jeg har døgnet.

Det er en utrolig plagsom følelse men det går over, jeg lover. Ukonsentrert, kribling i kroppen, man tenker på snus hvert minutt. Som en annen sa tidligere, man tenker mindre og mindre på det etterhvert. Nå tenker jeg på snus kanskje 1-2 ganger om dagen, hvor jeg tidligere tenkte på det hver time eller oftere.

Endret av Laktampe
Skrevet

Bare vær litt forsiktig med tyggis og fisherman's friend, siden det har en lakserende effekt.

Laktampe skrev (3 minutter siden):

Nå tenker jeg på snus kanskje 1-2 ganger om dagen, hvor jeg tidligere tenkte på det hver time eller mer.

Etter en stund så kan du også se på en snusboks uten at det trigger deg.

Skrevet
Gavekort skrev (13 minutter siden):

Bare vær litt forsiktig med tyggis og fisherman's friend, siden det har en lakserende effekt.

Etter en stund så kan du også se på en snusboks uten at det trigger deg.

Jeg har jo tenkt mye mer de siste to dagene og synes i grunn at snus er ekkelt. Men den var en god "følgesvenn" under vanskelige perioder. Følgesvennen er dessverre ikke så flink til å kjenne sin besøkelsestid og gjør egentlig mer skade enn gavn. Ikke lukter den godt heller. Tiden er virkelig inne for å bli kvitt dette faenskapet.

Skrevet
Boing_80 skrev (9 minutter siden):

Jeg har jo tenkt mye mer de siste to dagene og synes i grunn at snus er ekkelt. Men den var en god "følgesvenn" under vanskelige perioder. Følgesvennen er dessverre ikke så flink til å kjenne sin besøkelsestid og gjør egentlig mer skade enn gavn. Ikke lukter den godt heller. Tiden er virkelig inne for å bli kvitt dette faenskapet.

Ei venninne av meg ville slutte aa roeyke sigaretter og begynte aa snuse istedenfor. Det  var tross alt sunnere og bedre for halsen.

Naa baade snuser hun og roeyker sigaretter. 😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...