Gavekort Skrevet 2. november Skrevet 2. november Godt jobbet! Du merker nok snart at du er over den verste kneiken! 2
Maskinfører Skrevet 2. november Skrevet 2. november Du er jaggu flink har snusa siden 2004 og tror ikke jeg skal slutte vi får se 🙂 1
Boing_80 Skrevet 2. november Forfatter Skrevet 2. november kremt skrev (15 minutter siden): Nå er du gjennom det verste, klapp deg selv på skulderen! Takk! Jeg har ikke lenger det samme rus suget som jeg hadde for noen dager siden. Faktisk så tenker jeg at snus er noe av det ekleste som finnes. Æsj! 1
Boing_80 Skrevet 2. november Forfatter Skrevet 2. november Gavekort skrev (13 minutter siden): Godt jobbet! Du merker nok snart at du er over den verste kneiken! Takk! Det var nok mer vanen enn noe annet. For noe dritt. 1
Boing_80 Skrevet 2. november Forfatter Skrevet 2. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Du er jaggu flink har snusa siden 2004 og tror ikke jeg skal slutte vi får se 🙂 Jeg startet også i 2004 og har siden vært jevn snuser. Slutt på det nå. 2
Maskinfører Skrevet 2. november Skrevet 2. november Boing_80 skrev (30 minutter siden): Jeg startet også i 2004 og har siden vært jevn snuser. Slutt på det nå. Det er det ja da var du jo flink 😀 1
Boing_80 Skrevet 2. november Forfatter Skrevet 2. november Maskinfører skrev (3 timer siden): Du er jaggu flink har snusa siden 2004 og tror ikke jeg skal slutte vi får se 🙂 Bare spør fordi jeg er nysgjerrig: har du unngått at tannkjøttet trekker seg tilbake? 1 1
Maskinfører Skrevet 2. november Skrevet 2. november Boing_80 skrev (1 minutt siden): Bare spør fordi jeg er nysgjerrig: har du unngått at tannkjøttet trekker seg tilbake? Det har vel trekt seg noe tilbake men ikke mye 1
Boing_80 Skrevet 2. november Forfatter Skrevet 2. november Maskinfører skrev (59 minutter siden): Det har vel trekt seg noe tilbake men ikke mye Da er du heldig. 1
Boing_80 Skrevet 2. november Forfatter Skrevet 2. november Kaldand skrev (På 29.10.2025 den 19.01): Utrolig godt gjort å prøve å kutte ut snusen helt, uten å måtte trappe ned gradvis. Det krever mye viljestyrke. Da jeg sluttet med snus, gikk jeg opp et par kilo. Jeg har sikker vært heldig. Men tilbaketrukkent tannkjøtt var skremmende. Og helsen kommer foran alt. Aldri mer snus igjen! 1
Maskinfører Skrevet 2. november Skrevet 2. november Boing_80 skrev (2 minutter siden): Da er du heldig. Ja 😀 1
Boing_80 Skrevet 3. november Forfatter Skrevet 3. november Herlig følelse! 5 dager uten snus. Føles jævlig til tider, men det går bedre. Ikke faen om hjernen min skal klare å innbille meg at lykken ligger i en porsjon nikotin. 2
Kaldand Skrevet tirsdag kl 01:24 Skrevet tirsdag kl 01:24 Ikke gi opp! Fokuser på det du allerede har klart, ikke på trangen som banker på akkurat når du har lyst å stappa en snus opp i leppen. Hver dag teller, og hver dag uten snus er et steg nærmere et snusfritt liv😎 1
Boing_80 Skrevet tirsdag kl 12:53 Forfatter Skrevet tirsdag kl 12:53 Kaldand skrev (11 timer siden): Ikke gi opp! Fokuser på det du allerede har klart, ikke på trangen som banker på akkurat når du har lyst å stappa en snus opp i leppen. Hver dag teller, og hver dag uten snus er et steg nærmere et snusfritt liv😎 Takk! Det kribler under leppene opptil flere ganger daglig, men jeg klarer å avlede meg med andre ting. Men faen som det er ubehagelig.
Boing_80 Skrevet torsdag kl 11:30 Forfatter Skrevet torsdag kl 11:30 Endelig! Vært snusfri i en uke og skal aldri, aldri, aldri røre faenskapet igjen! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå