Marihøne Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Guro har ikke sitt eget hjem. Hun er alenemor til en gutt. Endret 5 timer siden av Marihøne
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Hvis vi alle kan huske at vi skal være snille og greie med alle våre "neste", så blir jordkloden og nettet et bedre sted å være. Vi begynner alle med oss selv. Sender en vennlig hilsen til tvillingene og håper at de har det bra begge to.
Marihøne Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Sviskepott skrev (9 minutter siden): Hvis vi alle kan huske at vi skal være snille og greie med alle våre "neste", så blir jordkloden og nettet et bedre sted å være. Vi begynner alle med oss selv. Sender en vennlig hilsen til tvillingene og håper at de har det bra begge to. Du kjenner de tydelig privat. Dette har med hva Guro prioriterer først og gjøre.
Marihøne Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Fibonacci skrev (2 minutter siden): Hvorfor sitter folk og glaner på slikt? Si det du.
The Avatar Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vær venleg å ta dette på kvinneguiden.no, slike tråder høyrer ikkje heime her. På diskusjon.no vil vi ha tråder som er egna for diskusjon, og med tittel som stemmer overeins med trådens innhold. 6
Marihøne Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Salvesen. skrev (4 minutter siden): Hva betyr alt dette?😅 Mor kjøper dyrt til seg selv.
Marihøne Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden The Avatar skrev (1 minutt siden): Vær venleg å ta dette på kvinneguiden.no, slike tråder høyrer ikkje heime her. På diskusjon.no vil vi ha tråder som er egna for diskusjon, og med tittel som stemmer overeins med trådens innhold. Hvor ikke diskutere de her og? de er på sosiale medier.
Salvesen. Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Marihøne skrev (1 minutt siden): Mor kjøper dyrt til seg selv. Mor til hvem? Hva snakker du om, eller hvem?😅
Marihøne Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Salvesen. skrev (Akkurat nå): Mor til hvem? Hva snakker du om, eller hvem?😅 Guro mor til denne gutten se på kvinneguiden eller deres YouTube kanal.
The Avatar Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Marihøne skrev (2 minutter siden): Hvor ikke diskutere de her og? de er på sosiale medier. Fordi du har ikkje servert noko som helst som kan diskuterast, du har berre presentert lause påstandar. Og sjølv om du no har redigert tittel og innlegg, så er det syltynt grunnlag for ein diskusjon når det er ingen som kjenner til denne Guro sin privatøkonomi. Eg kan nok meir eller mindre garantere at din påstand er 100% korrekt. Har denne Guro så mykje som kjøpt eit sokkepar på Joker så er din påstand tilbakevist.
Marihøne Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Dette er to hyggelige damer på 40 år. Som har en kanal på YouTube som handel om deres liv. Det er hva Guro som hun hetter moren til gutten prioriter først og sist. Ikke noe vondt ment fra meg.
Marihøne Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden (endret) The Avatar skrev (8 minutter siden): Fordi du har ikkje servert noko som helst som kan diskuterast, du har berre presentert lause påstandar. Og sjølv om du no har redigert tittel og innlegg, så er det syltynt grunnlag for ein diskusjon når det er ingen som kjenner til denne Guro sin privatøkonomi. Eg kan nok meir eller mindre garantere at din påstand er 100% korrekt. Har denne Guro så mykje som kjøpt eit sokkepar på Joker så er din påstand tilbakevist. Jeg ser på kanalen deres vær dag! to hyggelige damer!! Jeg vet hva Guro kjøper hun vise dette fram. Du styrer da ikke dette Forume!! eller? Endret 8 timer siden av Marihøne
Fibonacci Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Snakk om å leve seg for mye inn i andres liv...
Marihøne Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Fibonacci skrev (2 minutter siden): Snakk om å leve seg for mye inn i andres liv... Hvor bry du deg om dette?
Fibonacci Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det er strengt tatt du som bryr deg litt for mye her.
Marihøne Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Jeg ville høre om det va andre her som ser på denne kanalen til disse to damene. Tydeligvis ikke noen.
Marihøne Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Fibonacci skrev (1 minutt siden): Det er strengt tatt du som bryr deg litt for mye her. Nei, jeg vil bare høre hva dere synes. 1
Marihøne Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden (endret) Det er her alle netttrolene holder seg ja! 🥁 Endret 8 timer siden av Marihøne
Anbefalte innlegg